Skip to main content

Mevrouw/meneer,

 

Ik heb KPN all-in op ons thuisadres en Telfort televisie/internet in onze vakantiewoning. Kan ik deze abonnementen combineren?

Nee. Onmogelijk. Wat wilt u er mee bereiken?


Dan krijg ik e.e.a. in 1 overzicht en misschien een kortingsmogelijkheid. Het is inderdaad geen halszaak.


Ja... dan zou KPN minder aan u verdienen. En geld verdienen is zo ongeveer wel eerste prioriteit bij een commercieel bedrijf als KPN.

Ik kan me wel voorstellen dat als je thuis iets opgenomen hebt, dat je dat dan misschien op je vakantie adres wilt kijken 🤔


Als je goedkoper uit wilt zijn, zou je op je vakantie-adres ook alleen een internet abonnement kunnen nemen zonder TV erbij.  En kijk je “KPN” TV van je thuis-abonnement via internet met de app, of via een webbrowser:  https://tv.kpn.com


Welkom op het forum @Heenk. Wat leuk dat je hier jouw vraag stelt. Zoals @Nick83 al aangeeft, kun je beide aansluitingen niet combineren tot 1 abonnement. Elke aansluiting op een apart adres heeft een eigen abonnement en factuur.
Wat wel mogelijk is, is wat @Babylonia aangeeft. Dat je dus KPN ITV kijkt via de app of webbrowser op je vakantieadres.

Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1: