Skip to main content
waarom werkte die KPN fon app het laatste jaar niet en waar is die app naar toe hij is helemaal weg van google app store en die gele fon app werkt ook van geen kant,

als we onze routers moeten delen met buitenlandse gasten dan wil ik er ook van gebruik kunnen maken of KPN moet deze instelling maar afschaffen......maar op zijn minst mag KPN zijn klanten wel waarschuwen als ze iets doen of afschaffen …..er zit sowieso al weinig meer in het KPN pakket.
Hier vind je de nieuwe methode

https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots/gratis-wifi-met-fon.htm
De wil is er maar de app is weg!

Dus eerst de app terug zetten dan is de weg er weer!

Kijk maar naar al mijn KPN apps dan zul je het zien.

Groetjes
De weg is er maar een ander pad hier inloggen moet genoeg zijn.



De app is tijdelijk weg althans volgens deze pagina
Ja die weg ken ik of pad,

Maar is heel moeilijk als je in het buitenland bent en niet weet welke provider is aangesloten bij FON,

Het zou veel makkelijker zijn met die app zoals drie jaar geleden toen hij er nog was en werkte,

Twee jaar geleden is hij begonnen met haperen en nu is hij weg naar veel klachten van gebruikers.



Groetjes
Dat is een goed punt.

Geen idee of je iets aan deze kaart van Fon zelf hebt.

https://fon.com/maps/

Wat ik begrijp moet je op elke Fon hot spot kunnen inloggen zoals bij elk ander wifi toegangspunt.

De app is of was eigenlijk alleen een schilletje zelfs zonder die app had je op elk Fon punt die in je lijstje van toegangspunten staat kunnen inloggen.



Ik ga er vanuit dat de toegangspunten overal in Europa en daar buiten hetzelfde ssid hebben.



Zojuist gevonden op deze pagina vind je per land de providers waar Fon mee samenwerkt.
Misschien is het handig om dit topic even door te nemen, de Mod Vikash legt erin uit dat in december vorig jaar de apps uit de app stores van Android en iOS zijn gehaald, dit is omdat er door vele gebruikers problemen waren met het inloggen via de app. KPN adviseert ook om(als je wil inloggen via fon) in te loggen via de portal in uw (mobiele) browser. Helaas moet dit wel iedere keer gebeuren als u internet wilt via het FON netwerk.

Reageer