Skip to main content
Beantwoord

KPN FON account geblokkeerd, wat nu?

• October 29, 2019
  • 4 reacties
  • 313 keer bekeken

KPN-fon account is opgeschort. Wat nu?

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jiske_

@Tabe Welkom op ons KPN forum. Zou je misschien kunnen kijken of KPN Fon wel ingeschakeld staat op je eigen modem? Ik kan dat vanaf hier niet aanzetten, maar je zou het zelf wel moeten kunnen doen. Wil je het eens proberen via de servicetool op onze website? Anders zou je in moeten loggen op het modem via de webinterface, door in je browser 192.168.2.254 in te typen en in te loggen. 

Mocht dit het probleem niet oplossen zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

wjb
Wijsgeer
  • October 29, 2019

Gebruik je KPN Fon dan nog altijd?

Welke Experia Box heb je?

Heb je een mobiel abonnement van KPN?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 29, 2019

Experia box V10 en staat goed ingesteld en nee maar heb het nu even nodig..

Jiske_
Topper
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 31, 2019

@Tabe Welkom op ons KPN forum. Zou je misschien kunnen kijken of KPN Fon wel ingeschakeld staat op je eigen modem? Ik kan dat vanaf hier niet aanzetten, maar je zou het zelf wel moeten kunnen doen. Wil je het eens proberen via de servicetool op onze website? Anders zou je in moeten loggen op het modem via de webinterface, door in je browser 192.168.2.254 in te typen en in te loggen. 

Mocht dit het probleem niet oplossen zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Jiske_
Topper
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud Moderator
  • November 4, 2019

Hi @Tabe, ik heb nog geen bericht van je mogen ontvangen. Ik ga ervan uit dat het gelukt is. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag!