Skip to main content

Hey allemaal,

 

Zojuist voor het eerst een KPN Fon abonnement aangeschaft, creditkaart gegevens doorgegeven en 1 minuut internet gehad voordat de verbinding verbroken werd en mij verteld werd dat het account dat ik zojuist aangemaakt had niet bestaat. Op zowel KPN als FON wachtwoord reset geprobeerd maar helaas. 

 

Creditkaart afschrijving gechecked, en daar staat inderdaad een omschrijving voor FON London. Heeft iemand anders heer ervaring mee? 

Erg vervelende eerste ervaring. Begin te twijfelen of mijn creditkaart nu geskimmed is. 

Hoi Halloballo, kun je aangeven hoe en waar je dit aangeschaft hebt? Als je diensten van ons afneemt kun je van FON gebruik maken. De precieze details hangen even af van wat je dan voor diensten van ons hebt. Meer daarover lees je op deze pagina. Maar dan hoef je er niet voor te betalen. Dus daarom ben ik een beetje in de war.

 

Daarnaast hebben we Premium Hotspots, in Nederland. Dat is een aparte dienst en heeft niets met FON te maken. Dus ik verwacht niet dat je hier gebruik van hebt gemaakt. Maar, voor de zekerheid, als het wel dit is kun je contact opnemen met de klantenservice hiervan via 0800-0414. De klantenservice is 24/7 bereikbaar. 

 

 


Op welke site heb jij een KPN FON abonnement aangeschaft?

Oeps, @Erik_ was me voor. :wink: