Skip to main content
Ik heb een KPN Fon account aangemaakt op wifi-kpn.com. Op een Asus laptop met Windows 10 probeer ik thuis een verbinding met KPN Fon op te zetten. KPN Fon staat in de lijst met beschikbare draadloze netwerken; ik kan wel verbinding maken met KPN Fon maar krijg geen internet toegang. Bij het maken van de verbinding krijg ik ook geen pop up menu om in te loggen.
Hallo @nap934, welkom! Je hebt zelf ook FON op je eigen modem aangezet? Of heb je FON via je mobiele abonnement? Kan je eens proberen om het FON netwerk te vergeten en dan opnieuw in te loggen? Ook ben ik benieuwd of je het op een ander apparaat ook eens kunt proberen. Werkt het daarop wel?
Fon staat aan op modem (Wifi public op Experia box). Verbinding met internet maken lukt wel op een Samsung GalaxyTablet A met android versie 7 of 8 maar inloggen op kpn-fon gaat wel moeilijk want scherm valt regelmatig weg tijden opgeven van username en wachtwoord.

Op een smartphone Samsung Galaxy S3 met android 4.2.1. kan ik wel verbinding maken met netwerk Kpn fon maar krijg geen scherm om in te loggen op kpn-fon. Een web pagina openen in een browser laat ook geen scherm van kpn-fon zien om in te loggen en heb dus geen internet verbinding.
Ervaar je dit bij meerdere FON inlogs? Of bij één bepaalde? Heb je wellicht een pop-up blocker op je browser? Als je, net als ik, gebruik maakt van Chrome, vind je dat in de browser onder instellingen, site instellingen, pop-ups.