Skip to main content
Beantwoord

KPN FON inloggegevens opvragen

  • 5 January 2019
  • 5 reacties
  • 343 keer bekeken

Waarom krijg ik mijn inlog gegevens niet voor Fon als ik WiFi aan naar 1260 stuur. Krijg telkens dit in beeld:Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Neem voor meer informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice via 1200. Mvg, KPN
Goedemorgen Mastrius, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!



Wat irritant dat je de gevraagd gegevens niet krijgt wanneer je hierom vraagt. Heb je al de stappen via onze website geprobeerd (verschilt of je FON via mobiel abonnement of internet pakket hebt aangemaakt). Ik kan ook even voor je kijken om de inloggegevens te resetten, maar hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? En kunnen aangeven op welke manier jij het dus hebt aangemaakt? Dan help ik je zo snel mogelijk verder.
Maar werkt op geen van beide methodes.
Goedenavond, bedankt voor de gegevens! Ik heb het WiFi wachtwoord gereset, hier krijg je een sms'je van. Mocht dit nou niet helpen, dan weet je me te vinden. Dan moeten we KPN WiFi misschien even uitschakelen en opnieuw aanvragen.
Ja dit was exact dat gene wat ik nodig had. hartstikke bedankt voor je fantastische hulp!!

Fijn dat er iemand is die wel op goeie plek zit.

Nogmaals bedankt voor alles.



Groet Marius
Yes, fijn om te lezen Marius! 🙆🏼 Veel plezier ermee! 😄

Reageer