Skip to main content
Beantwoord

KPN Fon met een fritzbox

  • April 16, 2020
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6

heyhoi,

 

Hoe kan ik fixen dat ik en de fritzbox heb en ik fon netwerk hier heb.

De experiabox v10 krijg ik namelijk niet aangesloten op de fritzbox met internet namelijk, je krijgt dan een oranje service lampje en rood internet lampje.

 

Is er een mogelijkheid om een apparaatje opgestuurt te krijgen of iets,

 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Julian Borghuis , een V10 op een Fritzbox aansluiten gaat niet lukken, omgekeerd wel.

Ik zou geen moeite meer doen voor FON, sinds 1 april kunnen nieuwe klanten zich niet meer aanmelden voor FON en per 1 augustus a.s. wordt FON afgeschakeld bij KPN.

Zie onderstaande link:

Einde FON

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 16, 2020

Nee. Heb je een eigen modem, dan geen FON. Zo simpel is het, en daarbij houd het op.


  • Antwoord
  • April 16, 2020

Hallo @Julian Borghuis , een V10 op een Fritzbox aansluiten gaat niet lukken, omgekeerd wel.

Ik zou geen moeite meer doen voor FON, sinds 1 april kunnen nieuwe klanten zich niet meer aanmelden voor FON en per 1 augustus a.s. wordt FON afgeschakeld bij KPN.

Zie onderstaande link:

Einde FON