Hallo,
Ik heb onlangs de sleutel gekregen van mijn nieuwbouwwoning in Velp.
In mijn woning is glasvezel aangelegd en hangen er 3 kastjes. Delta, Ziggo en KPN. Deze kastjes moeten aangesloten worden door de provider die ik kies.
Ik heb nu Alles in 1 pakket en mobiel unlimited op mijn huidige adres, ook glasvezel. Nu ik ga verhuizen wil ik dit meenemen naar mijn nieuwe adres.
Dit is een huurwoning die 12 september is opgeleverd en waar andere bewoners inmiddels al hun intrek hebben gedaan en al tv kunnen kijken. Waarschijnlijk dan met Delta of Ziggo.
Ik heb gebeld en nu zegt KPN dat er geen glasvezel kan worden aangesloten en dat dat pas gepland staat voor begin volgend jaar.
Er wordt mij dus nu geadviseerd om het alles in pakket te gaan opzeggen en daarmee met kortingen die ik dus heb, te laten vervallen en dus weer extra moet gaan betalen voor mijn unlimited mobiel pakket. En dan begin volgend jaar te gaan overstappen.
Ik wil niet naar Delta en al helemaal niet naar Ziggo overstappen. Waarom ligt er glasvezel, moet KPN alleen bij mij in huis het kastje aansluiten, staat hun naam met grote letters erop, om vervolgens pas een half jaar na oplevering glasvezel te leveren en kan er geen tussenoplossing worden gedaan?
Kan iemand mij hier mee verder helpen? Ik werd doorverwezen naar KPN NETWERK. Het nummer van KPN netwerk, krijg ik een antwoordapparaat aan de lijn en geen echt persoon.
Deze vraag is ingewikkelder en kan niet opgelost worden met "kijk op internet wanneer u aangesloten kan worden" en dan "binnenkort" lezen.
O en ander alternatief was gewoon abbo doorlaten lopen op mijn oude adres (waar ik per 18 okt niet meer op ingeschreven sta) de kastjes etc meenemen en een half jaar maandelijks betalen zonder tv/internet te kunnen gebruiken.
2 oplossingen wat geen oplossingen zijn.
Dus HELP!
Groetjes Claudia