Skip to main content
Hallo,



Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om KPN Glasvezel als tweede provider op ons adres te krijgen is. Wij hebben al een provider waarvan we internet krijgen, maar het is geen glasvezel. Ik moet nog beslissen of ik dit zakelijk of prive ga doen. Aan de hand van het antwoord kan ik de keuze beter maken. Iemand hier ervaring mee? Gaat het redelijk samen met 2 providers? Het gaat hier alleen om internet, dus niet televisie en bellen.



Bedankt!
Denk het wel. Zou niet weten wat het probleem is. Alleen als je beide aansluitingen in hetzelfde netwerk wilt hebben, dan word het een beetje tricky. Kan wel, maar je moet een beetje weten wat je doet 😃
Hoi @pimr1709 en @Nick83, Dit kan met een abonnement met je koperverbinding en een abonnement met glasvezel. Als dit via ons gaat is er een backoffice die in dit geval zal meekijken i.v.m een dubbele verbinding, want die zien dan ook dat er op de andere lijn diensten zijn. Daarover wordt dan contact met je gezocht. Mocht je daar nog meer vragen over hebben, stel ze vooral!

Reageer