Skip to main content

Hallo, 

Ik ben ruim een maand geleden overgestapt van Ziggo (COAX) naar KPN glasvezel met de KPN box 12b (we hebben een KPN glasvezel aansluitingspunt). Rond 7 Juni was het internet geactiveerd en zouden wij gebruik kunnen maken van onze nieuwe KPN modem. Dit is echter niet gebeurd, want het internet doet het nog steeds niet 1 maand later.

 

Na veel heen en weer bellen met KPN provider, KPN netwerk, en VolkerWessels Telecom, is er nog steeds geen duidelijkheid wanneer dit probleem wordt opgelost. Het enige wat ze me kunnen vertellen is dat er een kruising in de wijkcentrale ligt. We maken nu gebruik van een directpakket wat een degelijke tijdelijke oplossing is, maar we willen wel dat de kruising wordt verholpen. Wij zijn immers afhankelijk van het internet om ons werk te kunnen doen.
 

Ik wil heel graag weten of er een mod is die mij verder kan helpen met meer informatie te geven, en om mijn ticket te escaleren. 

 

Alvast bedankt,

Jade

Hallo @nj.bp , welkom bij de community. Super vervelend als je eerste ervaring bij KPN meteen zo slecht begint.

Als je wil dat iemand van KPN dit oplost, kan je het berste in je profiel je privegegevens invullen. Dat kan alleen door KPN-personeel gelezen worden.
Je kan ook gratis bellen met 0800-0402 als je sneller geholpen wil worden. Maar uit je verhaal lees ik al dat dat weinig heeft geholpen.


Goedemorgen @nj.bp en welkom hier op onze Community!

Storingen zijn nooit leuk, duren altijd te lang en komen nooit gelegen. Ik begrijp dan ook heel goed dat je zo snel mogelijk gebruik wilt kunnen maken van je verbinding. Ik zag ook dat je je forumprofiel had ingevuld (waarvoor dank) dus ik ben even zo vrij geweest om mee te kijken. Er is (nog steeds) sprake van een openstaand ticket wat betekent dat onze technische dienst dit in beheer heeft. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om zo'n ticket te escaleren. Als het goed is, hebben mijn collega's van de technische dienst gister je voicemail ingesproken met daarin een update. Heb je deze gezien/gehoord?


Goedemorgen @nj.bp en welkom hier op onze Community!

Storingen zijn nooit leuk, duren altijd te lang en komen nooit gelegen. Ik begrijp dan ook heel goed dat je zo snel mogelijk gebruik wilt kunnen maken van je verbinding. Ik zag ook dat je je forumprofiel had ingevuld (waarvoor dank) dus ik ben even zo vrij geweest om mee te kijken. Er is (nog steeds) sprake van een openstaand ticket wat betekent dat onze technische dienst dit in beheer heeft. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om zo'n ticket te escaleren. Als het goed is, hebben mijn collega's van de technische dienst gister je voicemail ingesproken met daarin een update. Heb je deze gezien/gehoord?

Hoi Jan, dankjewel voor je reactie! Ja dit klopt, ik heb deze voicemail gekregen en erg gewaardeerd. Van je uitleg begrijp ik dat het niet mogelijk is om m’n ticket te escaleren. Alsnog bedankt voor je hulp. Zou je me het kunnen laten weten als er meer informatie vrij komt over de meeting van Dinsdag waar je collega over sprak? Dankjewel :)


Mijn verwachting is dat iemand van de technische dienst hier zelf nog contact met je over op zal gaan nemen zodra er meer bekend is @nj.bp!

Mocht je na dinsdag nog steeds niks hebben gehoord, laat mij dit dan even weten!


Mijn verwachting is dat iemand van de technische dienst hier zelf nog contact met je over op zal gaan nemen zodra er meer bekend is @nj.bp!

Mocht je na dinsdag nog steeds niks hebben gehoord, laat mij dit dan even weten!

Oké, dan zal ik dat zeker doen. Hartelijk dank!


Mijn verwachting is dat iemand van de technische dienst hier zelf nog contact met je over op zal gaan nemen zodra er meer bekend is @nj.bp!

Mocht je na dinsdag nog steeds niks hebben gehoord, laat mij dit dan even weten!

Hoi Jan, ik heb nog niks gehoord!


Mijn verwachting is dat iemand van de technische dienst hier zelf nog contact met je over op zal gaan nemen zodra er meer bekend is @nj.bp!

Mocht je na dinsdag nog steeds niks hebben gehoord, laat mij dit dan even weten!

Hoi Jan, ik heb nog niks gehoord!

Goedemorgen @nj.bp!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie in het ticket een update staan van afgelopen maandag; daarin wordt aangegeven dat de aannemer de kruising deze week gaat oplossen. Ik kan niet anders dan nog iets meer beroep doen op je geduld! 🙏🏻


Mijn verwachting is dat iemand van de technische dienst hier zelf nog contact met je over op zal gaan nemen zodra er meer bekend is @nj.bp!

Mocht je na dinsdag nog steeds niks hebben gehoord, laat mij dit dan even weten!

Hoi Jan, ik heb nog niks gehoord!

Goedemorgen @nj.bp!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie in het ticket een update staan van afgelopen maandag; daarin wordt aangegeven dat de aannemer de kruising deze week gaat oplossen. Ik kan niet anders dan nog iets meer beroep doen op je geduld! 🙏🏻

Ohh wat goed om te horen. Dankjewel! Dan wacht ik het weer een weekje af :) 


Mijn verwachting is dat iemand van de technische dienst hier zelf nog contact met je over op zal gaan nemen zodra er meer bekend is @nj.bp!

Mocht je na dinsdag nog steeds niks hebben gehoord, laat mij dit dan even weten!

Hoi Jan, ik heb nog niks gehoord!

Goedemorgen @nj.bp!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie in het ticket een update staan van afgelopen maandag; daarin wordt aangegeven dat de aannemer de kruising deze week gaat oplossen. Ik kan niet anders dan nog iets meer beroep doen op je geduld! 🙏🏻

Goedemiddag Jan,

Helaas is er nog niks veranderd met ons internet deze week. Is er meer informatie te vinden in de ticket?


Hoi @nj.bp, Jan is vrij op het moment, dus ik neem het even over. Wat ik in het ticket zie is dat de in de update van maandag, waar Jan aan refereerde, niet expliciet benoemde dat jouw kruising verholpen zou gaan worden. Maar dat er werd aangegeven dat de aannemer die week een heleboel kruisingen zou gaan herstellen. Met daarbij dan de ongeschreven aanname dat de jouwe er een van zou gaan zijn.

Dat is, maak ik op uit jouw bericht niet daadwerkelijk gebeurt. Ik zie een aanvullende update in het ticket van de 22e. Daarin wordt aangegeven dat er nog geen plandatum bekend is.

Wat ik wel zie is een melding van verwacht onderhoud komende nacht. Maar daarvan verwacht ik niet dat het om het verhelpen van de kruising gaat. Immers zou dat niet in de nacht gebeuren. Dus het onderhoud is waarschijnlijk iets anders. Betekent dat ik op dit moment helaas geen duidelijkheid heb voor je.


Hallo @Erik van KPN , bedankt voor de informatie. Ik wacht het dan in de tussentijd af. Is het mogelijk om weer 300gb bij mijn noodpakket toe te voegen? Volgens mij had Jan’s collega van de technische dienst dit laatst gedaan. We zitten namelijk bijna door onze GB’s heen. Alvast bedankt!


Hallo @Jan van KPN & @Erik van KPN,

Ik had nog geen reactie ontvangen. Kunnen jullie mij helpen aan extra GB’s op ons noodpakket?

Alvast bedankt 🙏 


Hier op de community kan het soms even duren voor je reactie van ons hebt. Om je noodpakket op te waarderen kun je altijd even met ons bellen op 0800-0402, de computer herkent dan je nummer en vraagt de nieuwe bundel voor je aan. Als je dat niet lukt kan de telefonische medewerker het ook voor je aanvragen!


Reageer