Skip to main content

Wij hebben sinds vanochtend storing bij KPN. Ik ben technisch onderlegd, storing kan niet zelf verholpen worden er is een monteur nodig. Vrijdagochtend gebeld, dinsdagochtend kan de monteur pas komen. Tot die tijd niet telefonisch bereikbaar (dit is voor ons belangrijk i.v.m. zieke schoonvader), kan niet vanuit huis werken (heb ik internet voor nodig). Daar heb ik niet de duurste aanbieder voor gekozen. Ik ben hiermee dan ook zeer ontevreden over KPN momenteel….

Hallo @SebastiaanBBB, welkom bij ons op het forum. Zoals je merkt is het druk waardoor we nu aan jouw topic toekomen. Is de monteur inmiddels geweest en heeft hij het kunnen oplossen? Als dat niet zo is kan je jouw postcode en huisnummer toevoegen aan je forumprofiel, dan kan ik jouw verbinding en de status er ook bij pakken. Ik hoor het graag van je. 


Beste Jasper,

Situatie was heel vreemd.
Aan de telefoon werd erg moeilijk gedaan, er was geen probleem in de wijk, alleen met mijn persoonlijke aansluiting.
Voor dinsdag kon er niets gedaan worden.
In de tussentijd ben ik van alles aan het regelen geweest om toch te kunnen werken en te zorgen dat er thuis e.e.a. functioneerde.
Later op de dag ontving ik SMS berichten dat mijn probleem onderdeel was van een groter probleem.
Einde dag was het opgelost en mijn afspraak met de monteur automatisch afgemeld.

Wat ik erg jammer vind is dat het erop lijkt dat de klantenservice overbelast is en communicatie intern wat te wensen over laat.
Ik was wat laat met het melden van mijn probleem omdat ik thuis eerst uitvoerig zelf aan het zoeken was geslagen.
Ik ga ook niet meteen bellen omdat het er even uit ligt, een korte storing kan altijd gebeuren.

Eindconclusie, alles werkt weer, hoop dat wanneer het weer ooit gebeurd e.e.a. soepeler verloopt.

Dankjewel voor jouw reactie,


Sebastiaan
 


Die hele telefonische klantenservice is volgens mij uitbesteed aan een externe bedrijf. Veel van die medewerkers weten alleen hetgeen ze op hun scherm zien. Ik vermoed dat ze de info gewoon niet krijgen en niet de mogelijkheden / tijd krijgen om zelf verder onderzoek te doen.


Ik kan me voorstellen dat je eerst zelf gaat kijken inderdaad, als je het zelf kunt oplossen met iets is dat vooral voor jou het makkelijkste natuurlijk.
Als de storing nog niet is aangemeld als een groter iets, is het niet te zien als dusdanig en dan snap ik wel dat men eerst kijkt naar jouw specifieke verbinding. Als het andersom zou zijn en er wordt gezegd dat het een grotere storing is en later blijkt het toch alleen om jouw aansluiting te gaan is het een ander verhaal, dan zou je op niets hebben gewacht. Nu is er met het inplannen van de monteur wel meteen een actie uitgezet, welke vervolgens in dit geval niet nodig bleek te zijn :slight_smile:

Gelukkig was de storing toen verholpen en werkt het alles weer zoals het hoort. Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.