Skip to main content

Nadat er naast ons huis een nieuwe woonwijk verrezen is, hebben we ook een KPN glasvezelkast als buur gekregen.

Continue komt daar een zoemend gebrom uit, wat ons leefgenot behoorlijk aantast. Voortdurend is de zoomtoon aanwezig en is zelfs binnenshuis te horen. Wij hebben niet om die kast gevraagd. Ongevraagd worden wij dus getrakteerd op een zeer irritant, altijd aanwezig geluid.

Vorige week sprak ik een monteur die in de kast bezig was en leerde toen dat het een KPN kast betrof (eerder dachten we dat het van de gemeente was). De betreffende monteur was ook van mening dat de ventilator in de kast wel erg veel lawaai produceert. Volgens hem kon dat beter en kon die ventilator vervangen worden door een stiller exemplaar.
KPN zou ons daarmee een groot plezier doen. Ik hoop dan ook op een reactie van KPN.

Hartelijke groet,

  1. Moison, Hillegom

Hoi @frjmoison, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je ontzettend baalt van een constant zoemend geluid om je heen. Heb je voor mij een locatie waar de kast staat, en staat er een nummer op? Kun je die mij sturen? Dan ga ik er melding van maken. Dan gaan ze ernaar kijken.


Beste Bart,

 

Dank voor je reactie.

De bewuste kast staat op de hoek van de Parallelweg en de Vrijheidslaan in Hillegom.

Er staat geen nummer op maar met de adresgegevens moet ie te vinden zijn.

Ik word graag op de hoogte gehouden.

 

Hartelijke groet,

Frank Moison


Ik heb mijn collega's op de hoogte gebracht. Wanneer ik iets van ze hoor zal ik dat zeker met je delen. Hopelijk is de oplossing snel gevonden. 


Hoi @frjmoison, ik heb een reactie gehad. Ze gaan er mee bezig om de ventilator te vervangen. Ik durf niet exact te zeggen wanneer, maar het kan niet lang meer duren. 


Dat is fijn.
Dankjewel Bart.
Ik wacht het af en hoop dat het werkelijk resultaat oplevert.

Hartelijke groet,
Frank Moison


Ik hoop genoeg Frank. In ieder geval graag gedaan.Â