Skip to main content

KPN is hier geweest bij een adres in de hoek om glasvezel aan te sluiten. Ze hebben mijn kabel verbroken en die van hun gelast met gevolg dat ik 2 dagen zonder internet/tv zit. Klantenservice van KPN heeft mij slecht te woord gestaan. 2 dagen later kan er pas iemand komen. Vandaag geweest en hij vertelde mij precies hetzelfde wat ik de Klantenservice heb verteld dat ze maandag het verprutst hebben door KPN netwerk. Met gevolg moet weer een nieuwe afspraak gemaakt worden. Weer 1 dag later. 3 dagen zonder internet/tv . Vanuit thuis werken, zoon die studeert dus je kunt je voorstellen dat mijn MB er doorheen vliegen. Met mijn telefoon gwen abonnement bij KPN dus krijg de reactor helaas pindakaas. Mijn god wat een gezeik!!! Not amused

Je hebt er nu niks aan maar dit laat wel zien dat onder één provider je thuisinternet en telefoonabonnement kiezen het voordeel heeft dat de provider je zou kunnen helpen met mobiele data bij een glasvezelprobleem.


Welkom op de community @Vogel74, dat is een heel vervelende situatie inderdaad. Een storing komt nooit gelegen, de oplossing duurt dan altijd lang. Bij een storing is het altijd het beste om ons te bellen op 0800-0402, via die weg kan het snelste met je meegekeken worden.

Ik begrijp dat je dat al hebt gedaan, en dat er al aan gewerkt wordt. De monteurs zullen dit oplossen en de verbinding herstellen.

Voor als de verbinding is hersteld kan je een vergoeding aanvragen via deze pagina: Vergoeding bij een netwerkstoring. Als het via die weg niet lukt kan dat ook telefonisch.


Ik zie het vergoeding bij netwerkstoring beleid. Uit nieuwsgierigheid, wordt er bij een kabelprobleem proactief een mobiele data donatie aangeboden voor KPN mobiel klanten als tijdelijke oplossing?


Als er een KPN mobiel abonnement is op hetzelfde adres zal de klantenservice dat aanbieden inderdaad. Als ik me niet vergis wordt er dan 100GB toegevoegd wat 1 week bruikbaar is.


Reageer