Skip to main content

KPN Hotspots op vakantiepark ‘De Kuilart’ - ZO-SLECHT (al jaren)

Moet zo’n netwerk niet af en toe een beetje onderhoud hebben. 
ik kan al twee dagen niet inloggen. Als ik kan inloggen is het voor effe. 
Gelukkig kan je klantenservice van KPN makkelijk bereiken. 🤣 en als je ze bereikt komen ze met een oplossing 🥸🤯🤬

jullie begrijpen dat ik nog steeds geen gebruik kan maken van de Hotspots en ik zie het de komende jaren ook niet goed komen. 
 

Weet je zeker dat die hotspots van KPN zijn?


Jawel, Want soms doen ze het wel.

dan kan je tegen betaling een dagje WiFi genieten


 Heb je al contact opgenomen met de beheerder van de camping? Die is daar verantwoordelijk voor. Hij heeft een contract met kpn.

Jawel, Want soms doen ze het wel.

dan kan je tegen betaling een dagje WiFi genieten

En je mobiele bundel is ook tegen betaling…. wat je al hebt betaalt in je abonnement.

Voor een laptop de Hotspot gebruiken.

Op vakantie kom ik bijna niet aan tv kijken toe. Dat kan je beter via Digitenne doen. De wifi van de camping zal te traag zijn (en kost geld). En je mobiele bundel zal te beperkt zijn om 2 uur per dag tv te kijken.

Internet voor beetje mail checken, af en toe de bank. En dat kan je beter niet via zo'n wifi doen.


Voor klachten over de hotspots moet je bij de beheerder/eigenaar van de camping zijn, zij zijn er verantwoordelijk voor.

Werk de KPN hotspot net als bij AH, een keer op inloggenb klikken en je hebt verbinding?

Als je klant bent van KPN met een thuis- of mobiel abo kun je altijd gratis gebruik maken van de KPN hotspots. Je moet dsan wel een actief hotspot account hebben.

Je hoeft als KPN klant nooit data te kopen voor een KPN hotspot.

Zie onderstaande link:

Het gemak van gratis HotSpots bij KPN

Succes

 


Hee Jan,

 

Dat een KPN klant gratis gebruik kan maken van de Hotspots is oud nieuws. Sinds vorig kan dat jaar niet meer. Wel tof dat het nog op de website staat van KPN😂

ik heb daar begin dit jaar mijn beklag over gedaan. 
je moet eerst 5 mensen van klantenservice spreken voordat ze begrijpen waar het over gaat. 🤬


Ja, ik dacht ook al dat KPN-hotspots afgeschaft waren. Daarom dan ook mijn reactie hierboven.

En inderdaad heel slordig dat die info nog op de website van kpn staat. 


Is het misschien gewoon het wifi-netwerk van het vakantiepark dat ze de naam “KPN” hebben gegeven (of gelaten)?


Hallo moderatieteam,  kan iemand van jullie aangeven of er nu nog wel kpn hotspots bestaan waar je als klant gratis gebruik van kan maken na inloggen met de juiste inloggegevens?

Zo niet, kan er dan voor gezorgd worden dat de hotspotwebsite geactualiseerd wordt?

 

 


Er zijn gratis hotspots (bv op Schiphol) die dat dus ook voor klanten met vaste aansluiting zijn.

Kpn klanten kunnen in Nederland altijd gratis gebruik maken van de KPN hotspots. Zie uitleg.

 

Buitenlandse Hotspots (Fon) zijn er niet meer. Evenals die via de modems. Als je die aan had had je ook toegang tot alle kpn en fon hotspots. Maar dat is al een jaar of wat geleden beëindigd en daarmee ook de koppeling voor gratis gebruik buiten de deur. Kpn klanten kunnen nu inlog gegevens via wifi.kpn.com krijgen voor gratis toegang. 

Fon, een internationale samenwerking, is toen ook beëindigd. En daardoor ook de gratis toegang tot die buitenlandse Hotspots. 

Er werd en wordt namelijk steeds meer gebruik gemaakt van 4G 5G onbeperkt internet. In de EER + Zwitserland heb je dan 50 GB. Steeds meer mensen verhogen hun bundel tijdelijk in de vakantie periode.