Skip to main content
Beantwoord

KPN Hussel Thuis

• 11 May 2020
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties

Beste mensen,

Sinds kort heb ik kpn Hussel Thuis.

Ik zie dit echter niet terug in MijnKPN.

Ik kan dus ook geen aanpassingen doen.

Wat gaat hier fout?

Beste antwoord door Noordzee

Ja,

Dit wordt vanzelf zichtbaar. Mocht je twijfelen of alles goed geregistreerd staat?

Je kunt de registratie van jouw producten op twee plekken ook zelf regelen. 

Je kunt in Mijn KPN (inloggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Bekijk origineel

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 35564 reacties
  • 11 mei 2020

Hoi @Josey ,

Hoe kort heb je KPN Hussel? 
Pas na een maand kun je de eerste wijzigingen doen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 11 mei 2020

Dank!

Ik heb Hussel vanaf 1 mei.

Dat is er dus aan de hand.

Wordt het dan ook vanzelf zichtbaar in MijnKPN?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 35564 reacties
  • Antwoord
  • 11 mei 2020

Ja,

Dit wordt vanzelf zichtbaar. Mocht je twijfelen of alles goed geregistreerd staat?

Je kunt in Mijn KPN (inloggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 11 mei 2020

Dank! Ik wacht af.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 35564 reacties
  • 11 mei 2020

Doe dan wel voor de zekerheid de twee hierboven genoemde registraties. 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 16 mei 2020

Hi @Josey, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het klopt dat je de eerste maand geen wijzigingen kan doen in MijnKPN, maar je zou het product wel moeten kunnen inzien. Heb je het product al gekoppeld via bovenstaande uitleg van Noordzee? Dat is namelijk wel eenmalig nodig om je producten te kunnen inzien!

Noordzee schreef:

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 35564 reacties
  • 20 mei 2020
Noordzee schreef:

Pas na een maand kun je de eerste wijzigingen doen. 

Noordzee schreef:

Ja,

@Josey 

Is de registratie (het koppelen van jouw producten) via MIJN KPN en de registratie op de aanmeldpagina voor KPN HUSSEL gelukt? 

Reageer