Skip to main content

Ik wil mijn KPN ID verwijderen

Ben jij klant van KPN?

Bedoel je de KPN ID waarmee je in mijnKPN kunt inloggen?

Waarom wil je jouw KPN ID verwijderen?


Ik ben klant maar ben een zakelijke gebruiker.


Ik ben klant maar ben een zakelijke gebruiker.

Waar gebruikte je jouw KPN ID dan voor en waarom heb je die aangemaakt?

Heb je producten gekoppeld staan aan die KPN ID?

Log je ooit wel eens in met die KPN ID op mijnKPN (kleinzakelijk) of mijnKPN zakelijk?


Ik heb gewoon te snel een KPN ID aangemaakt, kan hier mijn zakelijke producten niet aan koppelen en daarom wil ik de KPN ID weer verwijderen. Gebruikt mijn bestaande zakelijke inloggegevens weer.


Dan is het even wachten op een KPN moderator die je hierbij verder kan helpen.


@Glanden  Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Ik kan je KPN ID laten verwijderen. Hier heb ik meer gegevens van je voor nodig, om zeker te zijn dat het juiste KPN ID verwijderd wordt. Zou je je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, e-mailadres is voldoende. 


Wijzigingen zijn aangebracht!


@Glanden Bedankt! Ik heb het doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Ik ga er vanuit dat je KPN ID morgen is verwijderd aangezien het vandaag zondag is en niemand aanwezig is van die afdeling. 
Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, dan ben je hier natuurlijk van harte welkom of op het Forum van KPN Zakelijk. 


Hartelijk dank!


Ook ik heb net een KPN id aangemaakt. Ik in de veronderstelling dat ik dingen kon regelen betreft vast bellen. Dit lukte niet, inmiddels heel snel gewoon via de telefoon kunnen regelen ( 0800-0402 ). Een KPN id zal voor mij in de toekomst geen functie meer hebben.

Een KPN id verwijderen zou toch een standaard funktionaliteit moeten zijn ?

@Lisakan je het ook voor mij regelen dat mijn KPN id verwijderd wordt? Bij voorbaat dank.


Ook ik heb net een KPN id aangemaakt. Ik in de veronderstelling dat ik dingen kon regelen betreft vast bellen. Dit lukte niet, inmiddels heel snel gewoon via de telefoon kunnen regelen ( 0800-0402 ). Een KPN id zal voor mij in de toekomst geen functie meer hebben.

Een KPN id verwijderen zou toch een standaard funktionaliteit moeten zijn ?

@Lisakan je het ook voor mij regelen dat mijn KPN id verwijderd wordt? Bij voorbaat dank.

Ik ben Lisa niet, maar ik heb het doorgegeven. Wordt binnen een dag of 2 verwijderd!

Ps. Na een jaar geen gebruik van de KPN ID wordt ‘ie vanzelf verwijderd.


Reageer