Skip to main content

Goedendag,

 

Op 20 december 2023 is ons thuis abonnement mee verhuisd naar ons nieuwe adres. Helaas bleek al snel dat er geen verbinding tot stand kwam. We zouden een noodpakket ontvangen en de monteurs gingen er mee aan de slag. Heden ten dagen, 26-01-2024 is het noodpakket nooit geleverd. 

Er zijn inmiddels diverse monteurs langsgekomen en ook KPN netwerk heeft meerdere pogingen gedaan. Er zit ergens een breuk in de wijk en het lukt hen niet om het op te lossen. 

KPN al meermaals gesproken en zij gaven aan dat het abonnement moet worden gestopt omdat zij niet kunnen leveren en ook niet op korte termijn kunnen oplossen. Omdat wij hier simpelweg niets aan kunnen doen adviseert zij ons het verhaal op de email te zetten. Opzeggen@kpn.com. Ik heb op deze mail netjes een ontvangstbevestiging gehad en reactie zou 2 weken duren. Echter zijn we inmiddels 4 weken verder en nog steeds geen gehoor. 

Facturen blijven echter gewoon komen terwijl wij al 5.5 week niets van KPN ontvangen. Zij zijn dus in gebreke en komen het abonnement niet na. 

Vandaag dus maar weer gaan bellen; Het meest hilarische is dat ze nu ons contract willen opzeggen maar dat er sprake zal blijven van een maand opzegtermijn op onze kosten. Dit terwijl sinds 20 december geen levering meer is geweest van KPN en wij aan alles hebben mee gewerkt om het probleem te laten fixen. We zijn inmiddels al 4 middagen thuis geweest van werk. Ons abonnement loopt sowieso ten einde op korte termijn maar ik mag toch zeker verwachten dat wij vanaf 20 december restitutie ontvangen en het abonnement zsm wordt beëindigd zonder verdere acties vanuit onze kant. 

Ik wilde ook graag een klacht indienen maar dan wordt ik simpelweg verwezen naar dit forum.

Na 15 jaar trouwe klant te zijn geweest van KPN stap ik met het hele zooitje over. Wat een ellende. 

 

Wat een situatie zeg @Debbie1324 . Ik raad je in dit geval een klacht in te dienen via dit formulier


KPN levert sws geen internet en tv op tijd. Half jaar geleden aangevraagd wegens de verhuizing. Nu wonen wij er en kan het niet wegens de glasvezel. Nu moeten wij nog een extra week zonder tv en internet. Zelf heb ik niet zoveel data aangezien ik normaal de wifi gebruik. Odido leverde dan nog onbeperkt data zodat je zolang door kon. Eerst beloven ze dat ze maandag al kwamen kreeg ik een bevestiging over donderdag. Erheen gebeld nee ze hadden niet eerder tijd. Zeg dan niet eerst dan je op maandag een afspraak inpland.