Skip to main content

Een nieuwe manier om je KPN abonnementen samen te stellen, met nieuwe voordelen. Met KPN Hussel bepaal je zelf wat je nodig hebt en wat niet. Zo regel je al je abonnementen makkelijk op één plek. Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Aanpasbaar wanneer jij dat wilt, gehusseld op jouw manier. Je hebt de vrijheid om de abonnementen maandelijks aan te passen, omhoog én naar beneden. In dit topic vertel ik je er alles over!
 

Hussel Thuis

Hussel Thuis biedt je de mogelijkheid om zelf je abonnement samen te stellen. Kies eerst een internetsnelheid, vervolgens of en hoeveel tv’s je wil aansluiten en als laatste welke entertainment opties je graag wil kijken of luisteren. Ieder abonnement wordt dus precies op maat gemaakt naar jouw wensen en is te combineren met 1 of meerdere mobiele abonnementen!
 

KPN Service Plus

KPN Service Plus (voormalig Tech Desk) is een telefonische helpdesk, bedoeld om klanten hulp en ondersteuning te geven op alle apparaten in huis. Wil je ondersteuning bij jouw slimme apparaten in huis? Dan staan de techneuten van KPN Service Plus voor je klaar. 
 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

 

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

Kids Sim

De Kids Sim is gericht op kinderen en tieners die nog geen eigen abonnement kunnen bestellen. De Kids Sim is alleen beschikbaar als je al een KPN  mobiel abonnement hebt (ongeacht of het Hussel of een 'oud' abonnement is). Klanten met een Telfort of Simyo mobiel abonnement moeten eerst overstappen naar een KPN mobiel abonnement.

Features Kids Sim:

  • Geen top-ups en extra’s kunnen bestellen
  • Internetten  buiten de EU staat geblokkeerd
  • Om Kids Sim te kunnen kopen moet er op het adres tenminste 1 KPN Mobiel aanwezig zijn

Looptijd contract

Bij Hussel Mobiel zijn er 3 variaties mogelijk. Bij sim-only is dit 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Bij een abonnement met toestel zijn deze opties ook beschikbaar, alleen zul je bij de maandelijks opzegbare variant het toestel in 1 keer moeten betalen. De toestelbundel loopt altijd gelijk aan de looptijd van het abonnement.
 

Onbeperkt Data

We introduceren met KPN Hussel ook Onbeperkt Data. Klanten met een Hussel Mobiel abonnement i.c.m.  een KPN Thuis abonnement hebben de mogelijkheid om Onbeperkt Data te bestellen.  
 

Hussel Voordelen

KPN Hussel biedt extra voordelen wanneer je Thuis en Mobiel afneemt op 1 adres. Zo krijg je maandelijks €5,- of €7,50 korting op je mobiele abonnement en krijg je 5 euro korting op een entertainment pakket naar keuze. Kies bijvoorbeeld voor Onbeperkt Data voor 36 euro per maand en internet voor thuis met 5 euro voordeel op Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Pluspakket of Film1. Ook is onderling gratis bellen en MB's delen mogelijk zoals je nu al gewend bent bij KPN Compleet.

De Hussel voordelen gelden niet indien je alleen 2 (of meer) mobiele abonnementen afneemt bij KPN. Je hebt hier ook een vast internet abonnement op hetzelfde adres nodig.


De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

Veelgestelde vragen (FAQ)

 

Blijven mijn Compleet voordelen gelden bij wijziging van 1 van de KPN producten naar Hussel?
Je behoudt de KPN Compleet voordelen op producten waar je niets aan wijzigt. Wanneer je overstapt naar Hussel vervallen de KPN Compleet voordelen op deze producten en veranderen deze in de Hussel voordelen. Je kunt er zelf voor kiezen om wel of niet over te stappen.

Schaf je een nieuw abonnement aan, of verleng je je abonnement dan krijg je Hussel voordelen op dit nieuwe abonnement. Met de overige producten die al op je adres aanwezig waren gebeurt niets. Had je al voordelen op de andere producten dankzij KPN Compleet, dan behoud je dat voordeel totdat je ervoor kiest om bij KPN weg te gaan of te verlengen naar de Hussel abonnementen.

Kan ik mijn huidige abonnement voor Vast combineren met bijvoorbeeld de Tech Desk of moet ik hiervoor overstappen?
Hiervoor dien je eerst over te stappen naar Hussel Thuis.

Moet ik één contract afsluiten voor Hussel met bijvoorbeeld één internet thuis en twee mobiele abonnementen.
Nee dat is geen vereiste. Het is ook mogelijk om met verschillende contractanten Hussel onderdelen af te nemen en het Hussel Voordeel te krijgen.

Blijft digitenne?
Digitenne blijft wat het is als TV only en als combinatie met iTV.

Hoe werkt het als ik Entertainment afneem via een andere partij, en dit vervolgens via KPN wil laten lopen om Hussel Voordeel op entertainment te krijgen?

Stap 1: De klant moet het huidige Spotify/Netflix abonnement opzeggen. Voor Netflix kan dit via www.netflix.com/youraccount.

Stap 2: De klant moet via de speciale URL vanuit KPN of vanaf de STB zichzelf aanmelden met dezelfde gegevens en weer het abonnement afsluiten.

  1. Ga naar het menu van Interactieve TV
  2. Druk op GOnDemand] of nMéérTV]
  3. Klik de Netflix app aan
  4. Klik op Aanmelden] en heractiveer je account met je bestaande abonnementsgegevens. Netflix bewaart je kijkvoorkeuren en gegevens tot 10 maanden na opzegging van het abonnement
  5. Kies bij de betaalmethode ‘KPN factuur’
  6. Nadat je de stappen hebt doorlopen kun je inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord

Stap 3: De klant heeft de facturatie nu via KPN lopen, zonder dat er gegevens (afspeellijsten op spotify en kijkgeschiedenis op Netflix etc.) verloren zijn gegaan.

Let op: Bij Netflix heb je niet te maken met een opzegtermijn.

Je betaalt 1 maand voorruit. Dus dat betekent dat als jij 29 dagen geleden je factuur hebt betaald, en vandaag je account opzegt, dat je morgen al je account kunt heractiveren met KPN billing.
 

Welke entertainmentvoordelen zijn er te kiezen?
Indien je recht hebt op entertainmentvoordeel kun je kiezen om deze te ontvangen op Netflix, Spotify (Family), Fox Sports, Film1 & het Pluspakket. De andere entertainment pakketten zijn nog gewoon beschikbaar, maar die vallen niet binnen het Entertainmentvoordeel. Per huishouden is er korting op maximaal 1 entertainment pakket. 

Verandert de prijs van het Pluspakket/Film1 ook voor mij met een 'oud' abonnement?
Nee, voor bestaande klanten blijft de prijs gelijk. Als je als bestaande klant ook van de verlaagde prijs wil profiteren kun je via MijnKPN eenvoudig overstappen naar KPN Hussel Thuis. De prijs voor klanten met Hussel Thuis wordt per september verlaagd.

Wordt het abonnement Hussel Mobiel Onbeperkt Data na 5 Gb dag tegoed automatisch geknepen?
Ja, je wordt automatisch geknepen naar 64 Kbit/s download- en 32 Kbit/s uploadsnelheid. Indien je weer op reguliere snelheid mobiel data wil gebruiken zal de gratis top-up besteld moeten worden. Dit is om misbruik te voorkomen. Je krijgt een bericht over hoe je dit moet doen.

Hoeveel MB's kan ik delen met een Hussel Mobiel Onbeperkt Data abonnement?
Maximaal 25 GB per maand.

Voor wie is het Hussel Mobiel Onbeperkt Data abonnement beschikbaar?
Het Hussel Mobiel Onbeperkt Data abonnement is alleen beschikbaar als je een KPN thuis abonnement hebt (oud of Hussel). Het Hussel Mobiel Onbeperkt Data abonnement is dus niet beschikbaar voor mobiel only klanten of klanten die helemaal niets van KPN hebben.

Krijgt de klant ook voordeel bij twee mobiele Hussel abonnementen zonder KPN Thuis?
Nee, met alleen twee mobiele Hussel abonnementen op één adres krijg je geen Hussel voordelen. Die krijg je alleen als er ook een vast internet abonnement op hetzelfde adres is (oud óf Hussel). 

Je kan wel onderling gratis bellen en MB’s delen met alle KPN mobiel abonnementen op hetzelfde adres als deze zijn aangemeld bij het huishouden zoals je kent van KPN Compleet.

Zojuist ook een klacht ingediend via het klachten formulier.

Waarom annuleer je de wijziging naar KPN Hussel niet "gewoon"?

Omdat ik van KPN verwacht dat ze leveren wat ik heb afgesloten en wat ze zelf ook bevestigingen per email met een bijlage genaamd 'overeenkomst'.

Geen bevredigend antwoord van KPN maandag of dinsdag dan zeg ik de overeenkomst op en terug naar compleet zoals het was. 

Ik geef je groot gelijk dat je wilt dat ze leveren wat afgesproken en bevestigd is.

Ik ben alleen bang dat ze dat niet zullen gaan doen en dus is het zaak de bedenktermijn van 14 dagen goed in de gaten te houden en op tijd te annuleren.

Of afspreken om de bedenktermijn te verlengen (en zwart op wit vast leggen 🙂 ). Eerlijk gezegd zou ik hier geen risico mee nemen. 

 

Worst case scenario kan je het ook altijd aanvechten als je de bevestiging netjes hebt gekregen - Maar ik vraag mij af of dit het waard is. Stel dat je een klacht hebt en KPN doet aan contractbreuk dan kan je het beste een formele klacht indienen. De mensen daarachter kunnen eventueel in het contract gaan snijden en de technische voorwaarden van het abbonement aanpassen buiten het “Standaard Proces” (Mits dit natuurlijk terecht is). 

Dit heb ik ook gehad met de eindatum van mijn mobiele abbonement (Deze is verschoven naar de datum die in mijn contract staat ipv degene die in MijnKPN staat). 


Zojuist ook een klacht ingediend via het klachten formulier.

Waarom annuleer je de wijziging naar KPN Hussel niet "gewoon"?

Omdat ik van KPN verwacht dat ze leveren wat ik heb afgesloten en wat ze zelf ook bevestigingen per email met een bijlage genaamd 'overeenkomst'.

Geen bevredigend antwoord van KPN maandag of dinsdag dan zeg ik de overeenkomst op en terug naar compleet zoals het was. 

Ik geef je groot gelijk dat je wilt dat ze leveren wat afgesproken en bevestigd is.

Ik ben alleen bang dat ze dat niet zullen gaan doen en dus is het zaak de bedenktermijn van 14 dagen goed in de gaten te houden en op tijd te annuleren.

 

Die 14 dagen houd ik zeker in de gaten.
In de bevestiging staat.

14 dagen bedenktijd
U kunt Hussel Internet 500 Mbit/s 14 dagen proberen. Bevalt het niet? Dan kunt u binnen 14 dagen na 16 oktober 2019 deze overeenkomst annuleren. Dit kan telefonisch of op kpn.com/annuleren. U krijgt dan van ons een schriftelijke bevestiging. In bijgevoegde overeenkomst vindt u de voorwaarden.


Ook ik heb een probleem bij de overstap naar Hussel. Gisteren mijn oude abonnement vergeleken met een nieuwe hussel. Ik weet  zeker dat ook bij Hussel stond dat Fox Sports gratis was. Na 5x vergelijken mijn abonnement gewijzigd en nu GEEN Fox sports meer.

Gebeld met de klantenservice van KPN. Zij zeggen dat zij niets voor mij kunnen betekenen. Dat FOX Sports niet gratis kan bij een Hussel abonnement. Raar, want het stond er echt.

Dan maar weer terug naar mijn oude abonnement, dat mag immers binnen 14 dagen, maar ook dat kan KPN niet realiseren.

Echt een zeer slechte beurt voor KPN. Ik wil gewoon nu gratis naar de eredivisie kijken zoals KPN heeft beloofd….

 

Admin: Samengevoegd met bestaand topic


Dan maar weer terug naar mijn oude abonnement, dat mag immers binnen 14 dagen, maar ook dat kan KPN niet realiseren.

Ze moeten dat wel voor je realiseren en als ze dat niet kunnen dan wordt dit denk ik toch echt een gevalletje geschillencommissie of zelfs de rechter.

 

Het is echt bij de beesten als KPN hier niet met een passende oplossing zou komen waardoor de FOX Sports abonnee in ieder geval geen Euro duurder uit zal zijn dan bij hun voorgaande contract.

 

Admin: Samengevoegd met bestaand topic


@lammertsm en @wjb 

Helaas is het niet mogelijk om terug naar je oude abonnement te gaan. Mij is telefonisch verzekerd dat dit technisch niet kan. Je hebt 14 dagen om je abonnement te annuleren en naar een andere provider over te stappen. Na 14 dagen zit je vast aan je Hussel abonnement. KPN rekt nu lekker de tijd door geen oplossing te bieden binnen de 14 dagen en ‘husselt’ je zo een vast contract in. 


@lammertsm en @wjb 

Helaas is het niet mogelijk om terug naar je oude abonnement te gaan. Mij is telefonisch verzekerd dat dit technisch niet kan. Je hebt 14 dagen om je abonnement te annuleren en naar een andere provider over te stappen. Na 14 dagen zit je vast aan je Hussel abonnement. KPN rekt nu lekker de tijd door geen oplossing te bieden binnen de 14 dagen en ‘husselt’ je zo een vast contract in. 

 

Dat zal wat wezen zeg!  Ik ben benieuwd wat een jurist hiervan vind en de manier van aanbieden?

Wacht nog rustig af waar KPN mee komt.


Helaas is het niet mogelijk om terug naar je oude abonnement te gaan. Mij is telefonisch verzekerd dat dit technisch niet kan. Je hebt 14 dagen om je abonnement te annuleren en naar een andere provider over te stappen. Na 14 dagen zit je vast aan je Hussel abonnement. KPN rekt nu lekker de tijd door geen oplossing te bieden binnen de 14 dagen en ‘husselt’ je zo een vast contract in. 

Mocht KPN niet met een passende oplossing komen dan hoop ik dat er iemand zal zijn die dit aan de geschillencommissie zal voorleggen of juridisch zal aanvechten.

 

Te volgen stappen: zie het juridisch loket.

 

Heel belangrijk: Bewaar de bevestigingsmail en als je een screenshot hebt van de prijsopgave, bewaar die dan ook.


Het is inderdaad een erg slechte manier van communiceren, je krijgt de bevestiging met het 'gratis’ Fox sport er nog in, later wordt deze verwijderd. KPN heeft lak aan z'n vaste klanten !

 

Admin: Samengevoegd met bestaand topic


Inderdaad.

En het wordt nog veel erger. Vanochtend weer gebeld omdat ik vandaag gewoon eredivisie wil kijken. Al tijdens het gesprek geen gehoor meer. Wat blijkt bel abonnement en TV abonnement eruit gegooid

Vervolgens volgende mail: 

Medewerker, kan er niets aan doen, er is weer wat te veel gehusseld bij KPN, ben ik bang. Nog tijdens het gesprek lukt het KPN om mijn abonnement te verwijderen. Vervolgens wacht ik al een halve dag om het weer terug gezet te krijgen :(

Wel Fox Sports, maar geen mogelijkheid om het te kijken. Echt slecht en heel vervelend.

KPN noemt zich trouwe supporter van de eredivisie. Dat ben ik ook, alleen wordt de mogelijkheid om dit te volgen nu om zeep geholpen door KPN

 

Admin: Samengevoegd met bestaand topic


Mijn ervaring is ook dat je na een dergelijke abonnementsvorm wijziging bij KPN je beter eerst een maandje kunt wachten tot iedereen bij KPN zelf ook weet hoe het werkt, om dit soort ellende te voorkomen. Iets met de kat uit de boom kijken.

 

Admin: Samengevoegd met bestaand topic


Beste KPN,

 

ik heb deze draad gelezen. Het hussel-produkt levert nog wel aardig wat verwarring/discussie op (om het zacht uit te drukken). Mijn indruk is dat trouwe klanten in de meeste gevallen (en zeker de sportliefhebbers) er op achteruit gaan als ze gaan husselen en een vergelijkbaar produkt willen. Jammer!

wat betreft mijn persoonlijke situatie het volgende:

  • ik ben nu compleet met gratis pakket Fox Sport Totaal (dus niet alleen Eredivisie, maar ook het internationale pakket, dit is omstreeks juli 2019 veranderd (er werd toen Ik fors reclame voor gemaakt))
  • ik heb een mobiel abonnement met verdubbelaar (wat leidt tot 2 gb en 400 min) en € 5,— korting)

Begin 2020 loopt mijn mobiel abonnement af. Ik begrijp uit de “draad” dat ik dan alleen nog kan kiezen uit Mobiel Hussel. Ik zit er dan aan te denken om een Sim Only te nemen. Het meest in de buurt komt dan 2 gb en onbeperkt bellen/sms-en voor € 20,— euro (incl. € 5,—), die nu voor een actieprijs van € 15,— wordt aangeboden. Per saldo is dat dus € 5,— duurder (wel met onbeperkt bellen, maar daar zie ik niet echt de meerwaarde van in, alternatief is € 19,— maar dan maar 150 min bellen/sms-en). Dat is dan nog € 4,— duurder met minder minuten dan huidige situatie. Tussenconclusie: zonder actieprijzen wordt KPN Mobiel ook duurder?

Ik begrijp dat als ik met mijn mobiel abonnement in mijn thuis-situatie compleet blijf en  dus blijf profiteren van het gratis Fox Sports Totaal (dus incl. internationale kanalen).  Bij wisseling van provider qua mobiel vervallen dan de voordelen in de Thuis-situatie? Ik neem aan van wel?

Kun je in de thuis-situatie Compleet nog wel opties aan/uitzetten, zonder dat dit consequenties heeft voor de Compleet-status (bv Ziggo Sport uitzetten)? 
Stel dat ik nu Fox Sports uitzet en over een paar maanden het weer aan wil zetten, krijg ik dan alleen Fox Sport Eredivisie of Fox Sports incl. internationaal?

Een KPN-gebruiker

 

 

 

 


Met ingang van 16 oktober 2019 ben ik over gestapt op Hussel.
Via MijnKpn afgesloten op 9-10-2019 en via mail overeenkomst ontvangen (zie foto), waar duidelijk in staat dat Fox Sports gratis zou zijn.
Op dag van omzetting (16-10-2019) heb ik mail ontvangen van KPN dat voordelen van KPN Hussel gewijzigd zijn, dus geen gratis Fox Sports meer.
Vandaag heb ik met de klantenservice (088-0402) gebeld en probleem voorgelegd.
De fout van KPN werd erkend, maar ze konden verder niets voor mij doen.
Op mijn reactie van dat dit bedrog is in verband met onze schriftelijke overeenkomst, werd verder niet gereageerd.
Op mijn opmerking dat ik 2 weken bedenktijd hebt en terug kan naar mijn oude abonnement en/of contract kan beëindigen met overstappen naar een concurrent, werd mij medegedeeld, dat dit aan mij ligt. Dat is aan U…….

Al zeker een jaar of 20/30 was ik een tevreden klant van KPN.
Jammer dat het nu zo moet lopen.


Admin: Samengevoegd met bestaand topic

Ik heb precies hetzelfde. Ook deze bevestiging, met gratis fox. Maar kpn doet bij mij net of deze overeenkomst niet bestaat. Heb maar direct mijn upgrade naar hussel geannuleerd en gelukkig bleef alles hetzelfde. Maar in mij ogen zijn het een stelletje oplichters die over de rug  van vaste klanten, geld willen verdienen. Wat als al deze vaste klanten nu eens massaal opzeggen?

 


Toch blijft het raar dat je een bevestiging krijgt in de mail, waarin Fox Sports wel degelijk met 12,99 korting wordt gegeven. Kost me nu een hoop extra geld, ik vind dat je zo niet met jarenlange vaste klanten omgaat.


Kost me nu een hoop extra geld, ik vind dat je zo niet met jarenlange vaste klanten omgaat.

Sterker nog, het is natuurlijk volstrekt onacceptabel dat jij nu meer geld kwijt bent terwijl je jouw contract dacht te wijzigen in iets dat goedkoper voor je zou uitvallen.

Het is natuurlijk volstrekt misleidend wat KPN doet en dat is zeer verwerpelijk.


Kost me nu een hoop extra geld, ik vind dat je zo niet met jarenlange vaste klanten omgaat.

Sterker nog, het is natuurlijk volstrekt onacceptabel dat jij nu meer geld kwijt bent terwijl je jouw contract dacht te wijzigen in iets dat goedkoper voor je zou uitvallen.

Het is natuurlijk volstrekt misleidend wat KPN doet en dat is zeer verwerpelijk.

Eens, daarom ben ik overgestapt omdat ik goedkoper uit zal zijn wat nu opeens niet zo meer is.

Dat vind ik pure misleiding en zeker zeer verwerpelijk.


Ik ga deze over naar kpn mobiel met twee abonnementen. telefonisch alles geregeld. gekozen voor twee maal 5gb sim only. Dat kost 23,50 per abonnement voor een jaar. Ik heb echter ook internet van telfort. Daarom gekozen voor de husselkorting van 5 euro. De medewerker zei het al telefonisch, die korting is niet zichtbaar op het contract, maar hoe kan ik nu zien dan ik 18,50 ipv 23,50 betaal?


Die 5 euro hussel voordeel krijg je alleen als je een hussel abo hebt met tv en daarbij een entertainment dienst afneemt. Zoals Spotify of Netflix. Of pluspakket ofzo.

 

En het is dus maar 1x 5 euro korting per maand. Op je internet en tv abo. En niet 5 euro per mobiele abo. Je gaat dus nooit 18,50 betalen per mobiel abo.


Ik twijfel wat ik nu moet doen. Nu overstappen naar Ziggo binnen m’n 14 dagen bedenktermijn of wachten op een oplossing van KPN. Naast de schandalige reactie van KPN op het forum is het stil. Ik vraag me af of we nog wat gaan horen.


Ik twijfel wat ik nu moet doen. Nu overstappen naar Ziggo binnen m’n 14 dagen bedenktermijn of wachten op een oplossing van KPN. Naast de schandalige reactie van KPN op het forum is het stil. Ik vraag me af of we nog wat gaan horen.

Hier dezelfde twijfel. Binnen 3 dagen kunnen we bericht van KPN verwachten, waarvan er al 1 voorbij is. Daarnaast worden we terug gebeld op ons huis nummer dat, per abuis (?) , nu is afgesloten door KPN... Ze moeten wel met een hele goede oplossing komen, willen we bij KPN blijven, maar ja, als we niet snel wat horen, moeten we wel verder kijken. Anders zitten we aan het duurdere husselpakket vast. 


@EvelienvV73 Hebben ze drie dagen beloofd? Zeker telefonisch? Hebben ze mij ook beloofd vorige week zondag, dat is 8 dagen geleden. Ik heb nooit meer wat gehoord. Daarom heb ik zelf afgelopen vrijdag maar weer gebeld en nergens was bekend dat ze mij zouden bellen. 


@Langeeri dat staat in de mail die ik van ze heb ontvangen. Ga er vooralsnog vanuit dat ze woord houden. Ik hoop dat mijn telefoon dan wel weer is aangesloten... Anders hebben ze weer een excuus


Maar laat alsjeblieft die bedenktermijn van 14 dagen niet verlopen.

Ik vind het schandalig dat het zo lang moet duren alvorens KPN met een formele mededeling naar buiten komt. KPN heeft me vaker diep diep teleurgesteld, maar ook deze aktie nestelt zich in de top van discutabele akties.

Als hier niet snel duidelijkheid verschaft wordt, dan mogen ze wat mij betreft KPN publiekelijk aan de schandpaal nagelen.


Ik heb hier ook dezelfde bevestigingsmail gekregen bij overstappen naar Hussel, in eerste instantie ook met de korting van fox sports erin.

Ik heb ook twee  kids simonly abonnementen aangevraagd , waarvan er een al mislukt is en ik vermoed dat de andere die nu nog een maand bij tmobile loopt  ook gaat mislukken.

Binnenkort maar weer eens bij een andere provider kijken wat die te bieden hebben.

 


Ik vind het ook verdacht stil. Geen KPN medewerker die hier ‘durft’ te reageren.
Klantenservice weet het ook niet, die verwezen me door om tijdens kantoor uren maar weer te bellen. Iets met afdeling crediteuren…… geloof niet dat die ons gaan helpen.

 


Maar laat alsjeblieft die bedenktermijn van 14 dagen niet verlopen.

Ik vind het schandalig dat het zo lang moet duren alvorens KPN met een formele mededeling naar buiten komt. KPN heeft me vaker diep diep teleurgesteld, maar ook deze aktie nestelt zich in de top van discutabele akties.

Als hier niet snel duidelijkheid verschaft wordt, dan mogen ze wat mij betreft KPN publiekelijk aan de schandpaal nagelen.

Tros radar?