Skip to main content

Hallo, 

In ons appartement zijn de kabels van KPN geraakt tijdens boorwerkzaamheden. De kabels liepen nogal raar door de muur en niet mooi recht naar beneden.

 

Nu blijken er drie kabels te lopen, waarvan 2 voor de bovenburen. Een van de bovenburen gesproken, daar werkt alles nog maar het is onduidelijk of zij KPN hebben.

 

Hoe kan dit het best worden opgelost? De kabels hebben wel genoeg speling om op die plek gemaakt te worden.

 

Alvast bedankt!

Ergens komt de KPN kabel de flat binnen op een ISRA punt. Vanaf dat punt is het de VvE verantwoordelijkheid. Herstel zal dan door jou of de VvE geregeld moeten worden. Weet je zeker dat het telefonie bekabeling is?


Kun je een foto plaatsen?


Ergens komt de KPN kabel de flat binnen op een ISRA punt. Vanaf dat punt is het de VvE verantwoordelijkheid. Herstel zal dan door jou of de VvE geregeld moeten worden. Weet je zeker dat het telefonie bekabeling is?

Het is een blauwe kabel die naar de telefoon aansluiting loopt. Foto kan ik later maken. De kabel komt denk ik ergens bij mij binnen via de kruipruimte. 


Hoi @Dannyw90 . Welkom op het forum.

Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's. Heb je zelf ook diensten van KPN?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.