Skip to main content
Antwoord

KPN kabelreparatie lukt na 4 pogingen niet, kan ik het contract vervroegd opzeggen?

• September 11, 2025
  • 4 reacties
  • 113 keer bekeken

Er is door graafwerkzaamheden een kabelbreuk ontstaan bij mij, hiervoor zijn ze al 4x langsgeweest inclusief opgraven, Hierbij hebben ze niks gevonden. Het enige wat ik te horen krijg is steeds dat ze nog een keer gaan graven om het op te sporen, echter naar 4X is dit niet meer geloofwaardig en ze geven ook geen vervolgstappen

Mijn vraag is wat de regels zijn omtrent het eerder opzeggen van het contract gezien KPN de geleverde service (wifi & TV) al een maand niet nakomt?

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@sanders26, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat een ellendige situatie zo 😔

Aangezien we via de community géén opzeggingen kunnen doorvoeren, ben ik geen expert op dit gebied en durf ik jouw vraag over het eerder kunnen opzeggen in combinatie met deze specifieke situatie, niet te beantwoorden. Ik wil je dan ook aanraden om telefonisch contact te zoeken met de afdeling opzeggingen, zodat ze dit voor je uit kunnen zoeken. Het is mogelijk om hiervoor een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt.

Uiteraard hoop ik dat de breuk bij de volgende keer graven wél gevonden wordt, zodat je weer gewoon gebruik kunt maken van je abonnement!

4 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 15, 2025

Welkom op de community ​@sanders26, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat een ellendige situatie zo 😔

Aangezien we via de community géén opzeggingen kunnen doorvoeren, ben ik geen expert op dit gebied en durf ik jouw vraag over het eerder kunnen opzeggen in combinatie met deze specifieke situatie, niet te beantwoorden. Ik wil je dan ook aanraden om telefonisch contact te zoeken met de afdeling opzeggingen, zodat ze dit voor je uit kunnen zoeken. Het is mogelijk om hiervoor een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt.

Uiteraard hoop ik dat de breuk bij de volgende keer graven wél gevonden wordt, zodat je weer gewoon gebruik kunt maken van je abonnement!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 19, 2025

Hoe staat het er nu voor ​@sanders26?

Mocht de breuk nog niet gerepareerd zijn, dan zou ik toch erg graag even mee willen kijken. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 19, 2025

Hoe staat het er nu voor ​@sanders26?

Mocht de breuk nog niet gerepareerd zijn, dan zou ik toch erg graag even mee willen kijken. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.  

Goedemiddag, wij hebben inmiddels ons contract opgezegd gezien het nog steeds niet is opgelost

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 20, 2025

Heel jammer ​@sanders26, maar gezien we jou niet het vertrouwen hebben kunnen geven dat dit spoedig opgelost zal zijn, snap ik het wel.
Ik wil deze situatie toch graag intern onder de aandacht brengen, want dit is niet hoe het hoort. Zou je daarvoor misschien alsnog de gevraagde gegevens in willen vullen?Â