Skip to main content

ik zou graag contact hebben betreffende de installatie van het internet pakket, wat ik begin vorige week ontvangen heb.

de afspraak met de monteur is een week geleden door KPN afgezegd, maar een nieuwe afspraak is tot op heden nog niet ingepland.

zelf installeren is helaas niet mogelijk aangezien het kastje wat tussen modem en glasvezelaansluitpunt nog niet aanwezig is.

telefonisch is de klantenservice momenteel niet bereikbaar.

Met vriendelijke groet,

Robbin Post

Hoi @Robbin87 ,

De klantenservice is nu weer wel bereikbaar. Er was vanmiddag een storing. 

Bel ze via 0800-0402. 

 


Hoi @Robbin87 en welkom op het forum! Is het inmiddels gelukt om een nieuwe monteur in te plannen? Zo niet, vul dan je forumprofiel aan met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant. Dan kijk ik wat ik kan regelen! 


Hallo Sanne,

Heb die middag wel nog contact gehad met de klantenservice, kreeg te horen dat er in het systeem een melding staat bij mijn bestelling en dat de backoffice hier achter de schermen mee bezig is. In een dag of 2 zou er contact met me worden opgenomen, dit is tot op heden nog niet gebeurd.

Bedankt dat jij er nog eens naar wil kijken.

Met vriendelijke groet, 

Robbin Post 

 


Hi Robbin. Ik ben Sanne niet, maar heb wel voor je gekeken. Ik zie dat de achterliggende afdeling die de bestelling volgt en vandaag mee bezig is (geweest). Zij nemen daadwerkelijk contact met je op zodra ze weten wanneer er daadwerkelijk diensten kunnen worden geleverd. Ik moet toch nog even beroep doen op je geduld.


Reageer