Gisteren 20 februari een jongeman in kpn groen aan de deur die eerst vroeg waarom ik nog geen gebruik maakte van mijn kpn glasvezel aansluiting en er onmiddellijk aan toevoegde dat coax binnen twee jaar niet meer mogelijk was en dat glasvezel de enige oplossing is. Ik vind dit werkelijk stuitend en ik zou KPN vragen om de opdracht aan dit wervingsbureau onmiddellijk te beëindigen.
KPN langs de deur Rijksstraatweg Haarlem
Beste antwoord door Shyrin van KPN
...
KPN huurt dit soort bedrijven in en dient dan ook toe te zien op het feit dat er op een eerlijke manier “verkocht” en gecommuniceerd word met potentiële klanten.
Zo niet? Direct onderzoeken en extern bedrijf waarschuwing geven. Blijven de klachten? Direct rood en de wedstrijd verlaten. Er is vast wel een ander extern bedrijf dat in het gat wil springen.
Goede zaak dat
Dit is ook precies hoe wij in de wedstrijd staan en hoe het zou moeten: op een vriendelijke, eerlijke manier en nee = nee. Als het niet zo gaat of het kan beter, dan horen wij het graag en om er concreet met iets mee te kunnen, ook graag een postcode. We kunnen het dan intern doorgeven zodat er actie ondernomen kan worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.