Het antwoord er wordt aangemerkt id niet van toepassen, op het ander adres 100 meter verder is wel meer snelheid beschikbaar.
graag van iemand een antwoord.
vriendelijke groet aan ieder.
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Het abonnement is geen abonnement met 50 Mbit/s maar een abonnement tot 50 Mbit/s.
Wat zegt fourstack (klik) dat haalbaar zou moeten zijn op jouw adresn
waarom wordt dan bij een hoger abonnement een hogere snelheid aangeboden. Ik woon aan de rand van het stadscentrum en 7 Mbits is misschien in Afrika een hoge snelheid. Er liggen nieuwe kabels en kasten
15Mbit/s is natuurlijk nog steeds helemaal niets.
Als dat het maximum is op jouw adres dan vraag ik mij af waarom KPN jou zou benaderen om jouw pakket te vergroten.
Kan je eens een screenshot posten van de uitkomst van fourstack. Wel even jouw postcode en huisnummer weer leeg maken voordat je de screenshot maakt.
Zoals
waarom wordt dan bij een hoger abonnement een hogere snelheid aangeboden. Ik woon aan de rand van het stadscentrum en 7 Mbits is misschien in Afrika een hoge snelheid. Er liggen nieuwe kabels en kasten
7 is gigantisch veel om het in het juiste perspectief te plaatsen. 1 mp3 bestand in 3 a 4 seconde. Vergeet niet dat de draadjes(de telefoonlijn)die de woning binnengaan dezelfde diameter hebben als een halve eeuw terug(nieuwe kabel of oude kabel maakt niet heel veel uit). in de jaren 90 ging hier 0.05mbits overheen. Een verbetering van 140x(zowat een wereldwonder te noemen). Dat je ver van de centrale of wijk/straatkast woont kan je KPN niet kwalijk nemen de infrastructuur is nou eenmaal zo. Ik snap de frustratie dat het hele gezin wil streamen maar hier is weinig aan te doen. De enige oplossing is de wijkkast upgraden wat niet altijd kan door fysieke obstakels of mag van de gemeente(zoals je ziet staat er dus een upgrade in de planning). let erop dat je de juiste isra(aansluitpunt) in huis hebt anders kan dat gaan storen op een vvdsl verbinding. https://www.kpn.com/service/internet/aansluitpunt.htm
Wow, iemand die anno 2019 zegt dat 7Mbps gigantisch veel is, terwijl abonnees als ikzelf ruim 500Mbps binnenharken.
Sorry hoor, maar 7Mbps is echt een waarde die je niemand gunt.
Maar gelukkig duurt het niet lang meer voor
Overigens was de gemiddelde internetsnelheid in 2015 wereldwijd 4,5Mbps en deze is de laatste jaren behoorlijk gestegen.
Beste firum leden,
Â
afgewacht en vertrouwt op de aanpassing ,die volgens kpn klaar is, noch steeds Afrikaanse toestand. Snelheid is op een rustige zondagochtend nog altijd 6,7 . Volgens de  site zou een snelheid van 200  mogelijk moeten zijn op het adres??????
is het toch een onwil of onmacht van Kpn om het teregelen?Â
7 is gigantisch veel om het in het juiste perspectief te plaatsen. 1 mp3 bestand in 3 a 4 seconde. Vergeet niet dat de draadjes(de telefoonlijn)die de woning binnengaan dezelfde diameter hebben als een halve eeuw terug(nieuwe kabel of oude kabel maakt niet heel veel uit). in de jaren 90 ging hier 0.05mbits overheen. Een verbetering van 140x(zowat een wereldwonder te noemen). Dat je ver van de centrale of wijk/straatkast woont kan je KPN niet kwalijk nemen de infrastructuur is nou eenmaal zo. Ik snap de frustratie dat het hele gezin wil streamen maar hier is weinig aan te doen. De enige oplossing is de wijkkast upgraden wat niet altijd kan door fysieke obstakels of mag van de gemeente(zoals je ziet staat er dus een upgrade in de planning). let erop dat je de juiste isra(aansluitpunt) in huis hebt anders kan dat gaan storen op een vvdsl verbinding. https://www.kpn.com/service/internet/aansluitpunt.htm
Dit is onzin. Er is een nieuwe kast geplaatst en aansluitingen gemaakt in de wijk. Als je antwoord dan met verstand.
H
de nieuwe info
Â
Wat nu t doen. KPN geeft bij de controlle aan dat de bekabeling van hun te slecht is om hogere snelheid aan te bieden.
Ik denk dat een moderator je verder moet helpen. Denk dat de kast wel klaar is maar dat je aansluiting nog niet is omgezet. Ergens bij KPN is nog een zetje in de goede richting nodig.
Dan zou die hoge snelheid ook niet op Fourstack moeten staan.
Als de kast klaar is wordt fourstack bijgewerkt. De omzetting duurt ongeveer 4 weken na oplevering van de kast en gaat vanzelf voor kpn klanten. Althans dat is mijn ervaring.
Hallo
Wat nu t doen. KPN geeft bij de controlle aan dat de bekabeling van hun te slecht is om hogere snelheid aan te bieden.
Hier ben ik wel nieuwsgierig naar. Kun je deze opmerking iets verder toelichten? Waar heb je dit gehoord en in welke context?Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.