Skip to main content
Vraag

KPN lost niks op: twee weken zonder diensten

  • January 8, 2021
  • 20 reacties
  • 232 keer bekeken

RobinSp
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

echt wat een bedrijf is dit zegt, de monteur maakt er een troep van en heeft niks aangesloten vervolgens bel je naar de klantenservice dat niks het doet en er niks is aangesloten, krijg je te horen we kunnen pas 20 jan een monteur sturen vervolgens passen ze ook de plandatum aan van 7 jan naar 20 jan, kpn hoe kan je in deze tijd mensen op leeftijd meer als 2 weken zonder diensten laten zitten, voor mij en me ouders nooit meer kpn

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

20 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @RobinSp . Welkom op het forum.

Wat een vervelende situatie! Ik begrijp dat jouw ouders nu zonder diensten zitten? 

Kun jij in je profiel de gegevens van jouw ouders vermelden en vervolgens hier een seintje geven? 


RobinSp
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 8, 2021

Heb de gegevens aangevult


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 8, 2021

Is er ook een reden waarom de monteur niets aangesloten heeft? Kon die het niet voor elkaar krijgen? Werkte het niet?


RobinSp
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 8, 2021

Hij had de opdracht om alleen tezorgen dat het internet het deed, maar heeft alleen de ntu geplaatst en tegen me vader gezegt het glas lampje brand dus de verbinding is in orde, toen ik belde naar kpn kreeg ik tehoren dat hij in de bon vermeld had 2 tv's aangesloten 1 computer en de wifi had gecontroleerd, erg knap als het instal pakket nog dicht in de gang stond


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 8, 2021

Serieus??? Dat is wel heel erg. Gelukkig kan je het meeste zelf of zie je dat niet zitten?


RobinSp
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 8, 2021

Ik ben icter dus dat lukt me wel helaas is er iets mis want glas brand wel maar zowel uit ntu modem en eigen router ia er geen internet, nu sturen ze pas 20jan een monteur langs


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 8, 2021

O Ok er is geen licht. Ja dan wordt het onmogelijk inderdaad.


RobinSp
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 8, 2021

Er is wel licht wat glas brand


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 9, 2021

Ik ben icter dus dat lukt me wel helaas is er iets mis want glas brand wel maar zowel uit ntu modem en eigen router ia er geen internet, nu sturen ze pas 20jan een monteur langs

U heeft een KPN Box of Experiabox gekregen toch? Daarop had u geen internet? 


RobinSp
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 9, 2021

Klopt maar omdat ze de wens datum verplaatst hebben naar 20jan kunnen ze niks meer doen


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @RobinSp, wat rot dit zeg.. Ik zie dat mijn collega vanmorgen nog contact heeft gehad met de plankamer en dat zij de huidige monteursbon niet naar voren kunnen halen. Betekent dat we de monteur niet eerder kunnen laten komen dan de 20e. Het is wel heel vreemd dat de vorige monteur aangegeven heeft alles aangesloten te hebben. Ik zie dat je daar, terecht, een klacht over ingediend hebt. Mijn collega's nemen hierover zeker nog contact met je op. Ik kan op dit moment heel weinig voor jullie doen, ben ik bang. Ik heb van mijn collega begrepen dat een noodpakket ook niet echt zin heeft, omdat er nauwelijks 4G dekking is op de locatie waar je ouders wonen. Ik hoop dat je ouders er niet teveel hinder van ondervinden de aankomende dagen en dat de monteur de 20e wel alles goed oplevert. Excuses voor het ongemak!


RobinSp
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 9, 2021

Je kan beter zeggen dat jullie niks willen doen, heb dit laatst bij een klant ook meegemaakt en daar hebben jullie wel de plandatum naar voren gehaalt, het werkte daar toen ik er op wachte, en tuurlijk ondervinden ze wel hinder zou jij 2 weken zonder internet kunnen als je thuis moet werken


Erwin van KPN
Moderator

Jammer dat de 4g daar niet optimaal is, anders had ik graag een noodpakket opgestuurd.   Ik denk niet dat we jullie moedwillig tegenwerken. Waarom zouden we? Daar is toch niemand bij gebaat?

Ik vrees dat we moeten afwachten. Misschien in overleg met buren wat wifi lenen? Ik probeer mee te denken. 


RobinSp
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 9, 2021

4g konden jullie ook niet snel opsturen heb nog aangegeven dat ik wel een plekje buiten kan maken en dan doorvoeren naar binnen maar 4g was volgens je collega ook niet snel mogelijk, wifi van de buren is niet mogelijk huis is zo goed geisoleerd datver niks naar binnen en buiten gaat, als jij een 4g zou kunnen opsturen zou dat geweldig zijn


Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Ik ga een collega vragen om je deze toe te sturen. Als dit gelukt is, sturen we een berichtje met meer informatie.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie dat we vergeten zijn om hier ook nog even te laten weten dat je het noodpakket vandaag op kunt halen. Ik had begrepen dat je alle informatie al via een privébericht gekregen had :-).


RobinSp
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 23, 2021

Nou nou kpn internet hebben we inmiddels, de mevrouw die ons van alles heeft belooft reageert niet meer via de mail gister ochtend gebeld en der is mij toegezegd dat in de middag de teamleider van mevrouw mij zou bellen weer niks gehoord en allemaal valse beloftes gelukkig heb ik ze wel op de mail staan

 

Ik word echt moe van jullie


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @RobinSp, ik zie dat er zaterdag nog een mail is gestuurd naar mijn collega en haar teamleider. Er vanuit gaande dat zij in het weekend niet werken, verwacht ik vandaag actie. Zo niet, laat mij dan even weten wat je nog verwacht: wellicht kan ik je er bij helpen. Dat mag ook in een privébericht.


RobinSp
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 25, 2021

wederom vandaag weer niks gehoord van kpn terwijl ik gister nog een mail kreeg van een medewerker dat ze mij vandaag zou bellen @kpn dit word nu echt heel vervelend, zelfs een teamleider van de klantenservice kan zich niet aan zijn afspraken houden


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Goedemorgen, @RobinSp! Klopt het dat er gisteravond toch contact is geweest? Ik zie in ieder geval dat er een creditering ingevoerd is. Volgens mij is het dan nu echt opgelost! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?