Skip to main content
Beantwoord

kpn mailing

  • August 19, 2020
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Waarom wordt ik plat gemaild dat mijn glasvezelaansluiting klaar:  Uw aansluiting is gereed. U hebt aangegeven dat u de installatie zelf uitvoert.

Terwijl ik een afspraak met de monteur heb gemaakt.

 

Start abonnementskosten
Binnenkort starten uw abonnementskosten, ook wanneer u de apparatuur of diensten nog niet hebt aangesloten.

Terwijl er helemaal niets in mijn abonnementskosten veranderd.

 

Heb nu zo'n 10 mails gehad. Ik vind dit nu wel genoeg!!

 

Beste antwoord door Rutger van KPN

@R.Berg Welkom op het forum. Wat irritant dat je zo vaak dezelfde mails ontvangt. Ik kijk graag of ik voor je kan achterhalen hoe het kan dat je zoveel van deze e-mails ontvangt en hoe het zit met de wijzigingen. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan ga ik op onderzoek uit. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 20, 2020

@R.Berg Welkom op het forum. Wat irritant dat je zo vaak dezelfde mails ontvangt. Ik kijk graag of ik voor je kan achterhalen hoe het kan dat je zoveel van deze e-mails ontvangt en hoe het zit met de wijzigingen. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan ga ik op onderzoek uit. 


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@R.Berg Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!