Skip to main content

Kpn ( het voormalige ptt) heeft heel veel kansen gehad maar het blijft hopeloos. 

De enige remedie om potentiële klanten te behoeden voor onheil en de Nederlandse markt toegankelijk te houden voor bedrijven die het beste voor heeft met het eigen product én voor de klanten is eigenlijk kpn te verwijderen uit Nederland. 

Licentie afnemen en je zelf maar opnieuw uitvinden als je denkt iets GOEDS  toe kunnen voegen aan het bestaande .

KPN is dat vertrouwen NIET WAARD GEBLEKEN. 

Het is vlek op vlek en uiteindelijk is het dermate onoplosbaar gebleken…

Deze "TOP mensen " zijn incompetent gebleken waar het gaat om oplossend vermogen. 

Waarschijnlijk zijn ze ergens anders weer heel goed in aldus de quote 500…

Gewoon,  weg met zo'n onduidelijke organisatie met onduidelijke beweegredenen 

Freedom Internet staat hoog aangeschreven in tevredenheid polls. 

Dergelijke cijfers moet je mijns inziens altijd met een stevige korrel zout nemen.

Je zult altijd zien dat de kleinere providers een hogere waardering scoren en in het geval van Freedom speelt ook nog het sentiment mee van het opheffen van XS4ALL waarbij Freedom als "redder" gezien wordt door veel van de Freedom abonnees en die nemen op de koop toe dat ze daarvoor de hoofdprijs betalen..

Helaas lijkt ​@MikevanBreukelen meer van het type te zijn om meteen te ranten, in plaats van formeel en netjes een klacht/vraag/opmerking neer te leggen.

Jammer eigenlijk, want ik had graag gezien dat Mike gewoon netjes zijn probleem uitlegde, zodat hij misschien inmiddels al geholpen was. De manier die hij toepast gaat uiteraard niet werken.

Ik ben het helemaal met ​@AriënC  eens. Ik kijk meestal naar de achtergrond van het verhaal, de vraag en dat ontbreekt helaas.

@MikevanBreukelen 

Zou je het probleem kunnen omschrijven waar je mee zit? Op dit forum evenals ooit op dat van het toenmalige Telfort forum zijn verschillende helpende handen actief die, niet alleen jou, misschien kunnen helpen, meedenken. 

Wat is het probleem? Er zijn nog een stuk of 40 andere providers hoor.

Als je niet overstapt maar bij kpn blijft "rommelen" heb je geen recht van spreken. 

Freedom Internet staat hoog aangeschreven in tevredenheid polls. Als je tenminste niet al te hoge eisen stelt voor tv/radio.

Niet als er KPN netwerk ligt. Dan kan je weliswaar nog kiezen uit een stuk of 30 of zo maar die zijn allemaal duurder, behalve ODido. Zo werkt het helaas. ZIt je in een gebied waar een ander netwerk ligt dan heb je meer keuze en kan je ook een goedkoper abo afsluiten. Daarom, KPN verknalt de markt en ACM laat het toe. Verdiep je er maar eens in.

hier ligt maar 1 glasvezelnetwerk ooit aangelegd door toen nog Reggefiber.

@Rowi. . Daar zitten deze providers op. Een deel is inderdaad alleen zakelijk.

hier ligt maar 1 glasvezelnetwerk ooit aangelegd door toen nog Reggefiber.

@Rowi. . Daar zitten deze providers op. Een deel is inderdaad alleen zakelijk.

Die link stuurt mij naar de reactie van WJB in dit topic dat zal niet de bedoeling zijn.

Je bedoelde waarschijnlijk deze pagina 

Dan is vooral deze regel belangrijk: Goed om te weten: het aanbod van een provider verschilt soms per regio of adres.  

Een consument mag blij zijn als er uit meer dan 8 kan worden gekozen eerder minder. Die lijst gaat uit van alle actieve providers neem Trined die levert niet op mijn adres was het maar waar.

In oud Reggefiber gebied zijn providers zoals Odido en Jonaz ook operator met hun eigen hardware daarom kan Odido al 8 Gb leveren. 

In de recentere Gpon gebieden kan zover ik weet alleen via de tak KPN Wholesale/WBA worden geleverd en dan kan ook Odido geen 8 Gb leveren naar ik verwacht..

Dat KPN en Ziggo grotendeels de markt bepalen klopt dan ook wel degelijk. Alleen laat KPN wel andere providers toe en Ziggo is heer en meester op hun kabelnetwerk. Niks anders dan Caiway ook op hun kabelnetwerk is er maar 1 leverancier.

Deze bedoelde ik ​@Rowi. 

https://netwerk.kpn.com/providers/

En PTT is niet KPN geworden.

PTT is opgesplitst in KPN en Postnl. 

PTT Post telegrafie en telefoon.   . 

Beste ​@joop2011  en andere lezertjes. 

Ik herinner me nog een leuke omschrijving van ​@Giant2000 

PTT

Putje graven. Tentje opzetten. Tukkie doen. 

😂

KPN: Koninklijke PTT Nederland. Alleen de middelste T heeft nog betekenis bij kpn, als je tenminste internet/tv als opvolger van Telefonie wilt zien. 

Reageer