Skip to main content

Weet KPN dat er bij ons glasvezel aangelegd wordt door e-fiber en dat die ook goede abonnementen hebben. Bij ons is nu weinig keus alleen KPN kabel in de straat.

 

https://www.kpn.com/internet/glasvezel/lokale-glasvezelaanbieder/e-fiber.htm


Joep1965, uw reactie slaat de plank mis


Joep1965, uw reactie slaat de plank mis

Ohh dat is nou jammer. 


Hoi @krielen001, z̵o̵a̵l̵s̵ ̵J̵o̵e̵p̵ ̵a̵l̵ ̵z̵e̵g̵t̵ ̵k̵u̵n̵n̵e̵n̵ ̵w̵i̵j̵ ̵o̵o̵k̵ ̵a̵b̵o̵n̵n̵e̵m̵e̵n̵t̵e̵n̵ ̵o̵v̵e̵r̵ ̵h̵e̵t̵ ̵g̵l̵a̵s̵v̵e̵z̵e̵l̵n̵e̵t̵w̵e̵r̵k̵ ̵v̵a̵n̵ ̵e̵-̵F̵i̵b̵e̵r̵ ̵l̵e̵v̵e̵r̵e̵n̵.̵ ̵A̵l̵s̵ ̵z̵i̵j̵ ̵b̵i̵j̵ ̵j̵o̵u̵ ̵g̵l̵a̵s̵v̵e̵z̵e̵l̵ ̵a̵a̵n̵l̵e̵g̵g̵e̵n̵ ̵z̵o̵u̵ ̵d̵a̵t̵ ̵e̵r̵ ̵m̵e̵e̵r̵ ̵d̵a̵n̵ ̵m̵o̵g̵e̵l̵i̵j̵k̵ ̵w̵o̵r̵d̵e̵n̵ ̵d̵a̵n̵ ̵d̵e̵ ̵k̵o̵p̵e̵r̵k̵a̵b̵e̵l̵ ̵d̵u̵s̵.̵ ̵M̵a̵a̵r̵ ̵d̵a̵t̵ ̵a̵n̵t̵w̵o̵o̵r̵d̵ ̵s̵l̵a̵a̵t̵ ̵v̵o̵l̵g̵e̵n̵s̵ ̵j̵o̵u̵ ̵d̵e̵ ̵p̵l̵a̵n̵k̵ ̵m̵i̵s̵?̵ ̵D̵a̵t̵ ̵i̵s̵ ̵o̵o̵k̵ ̵w̵a̵a̵r̵ ̵i̵k̵ ̵a̵a̵n̵ ̵d̵e̵n̵k̵ ̵b̵i̵j̵ ̵j̵o̵u̵w̵ ̵v̵r̵a̵a̵g̵,̵ ̵m̵o̵g̵e̵l̵i̵j̵k̵ ̵i̵s̵ ̵j̵e̵ ̵v̵r̵a̵a̵g̵ ̵d̵a̵n̵ ̵n̵i̵e̵t̵ ̵h̵e̵l̵e̵m̵a̵a̵l̵ ̵d̵u̵i̵d̵e̵l̵i̵j̵k̵.̵ ̵A̵l̵s̵ ̵d̵a̵t̵ ̵n̵i̵e̵t̵ ̵h̵e̵t̵ ̵a̵n̵t̵w̵o̵o̵r̵d̵ ̵i̵s̵ ̵w̵a̵a̵r̵ ̵j̵e̵ ̵n̵a̵a̵r̵ ̵z̵o̵e̵k̵t̵,̵ ̵k̵a̵n̵ ̵j̵e̵ ̵d̵a̵n̵ ̵v̵e̵r̵t̵e̵l̵l̵e̵n̵ ̵w̵a̵t̵ ̵j̵e̵ ̵w̵e̵l̵ ̵z̵o̵e̵k̵t̵?̵

Correctie (met dank aan PeterG); de link van Joep legt uit dat wij niet leveren over het netwerk van e-Fiber. De koperverbinding die je nu gebruikt blijft beschikbaar, die kan je blijven gebruiken.


Raar, u zegt dat KPN op de glasvezel van e-fiber kan? E-fiber zegt van niet. Bij ons komt dit jaar de glasvezel van e-fiber, we kunnen ons nu opgeven en betalen dan geen entree kosten van 475 mits we in zee gaan met een van hun voorgestelde providers. GEEN Kpn he . Misschien na een aantal jaren.

Krielen


Ah, dat had je er niet bij genoemd. Vergeet niet dat wij alleen weten wat jij vertelt of vraagt, extra context die je niet noemt weten wij niet. Het kan zijn dat e-Fiber ervoor kiest om hun netwerk eerst exclusief zelf te gebruiken, de aanleg daarvan is natuurlijk niet goedkoop. Als zij die keuze maken dan zullen wij in eerste instantie niet kunnen leveren. Dat is een beslissing die zij maken, daar hebben wij geen invloed op.


zoals Joep al zegt kunnen wij ook abonnementen over het glasvezelnetwerk van e-Fiber leveren.

Nou dat zegt @Joep1965 helemaal niet, @Jasper . Diverse keren op de gelinkte pagina staat “KPN werkt niet samen met e-fiber”.

Hier nog een topic m.b.t. e-fiber.

 


Ik wou het net zeggen, KPN kan alleen via het fantastische koper in E-Fiber gebied zoals in de link staat, leuk als je nu bijvoorbeeld krap 20 mb kunt halen, is de keus simpel toch.😉


Dank je @PeterG, dat veranderd het inderdaad. Ik weet niet hoe ik daar overheen heb gelezen, je hebt helemaal gelijk!


Hier hebben ze ook nou aan gelegd ik heb alleen nee gezegd omdat er werd gezegd dat kpn niet mee doet ermee en lees nou ook dat oude kabel weg gaat rare informatie dan en ik kan dan gaan opdraaien voor de extra kosten voor de kabel in tuin te leggen 


Hallo @Kraakt zolang KPN nog geen glasvezel op jouw adres aanlegt, blijft de huidige koperaansluiting gewoon bestaan.

Via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer controleren wat de status op jouw adres is.

Succes.