Skip to main content
Beantwoord

KPN Musicbox

• June 14, 2020
  • 3 reacties
  • 313 keer bekeken

Is een musicbox nog steeds te koop?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @WavyDavy . Welkom op het KPN Forum. Helaas hebben we de KPN Music Box niet meer uit ons assortiment. Je zal dus op zoek moeten gaan naar een alternatief.  Google Chromecast Audio bijvoorbeeld.  Wil je een goedkopere oplossing, dan zou je kunnen kijken naar  De Logitech Bluetooth Audio Adapter.

@WavyDavy Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. :blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 14, 2020

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @WavyDavy . Welkom op het KPN Forum. Helaas hebben we de KPN Music Box niet meer uit ons assortiment. Je zal dus op zoek moeten gaan naar een alternatief.  Google Chromecast Audio bijvoorbeeld.  Wil je een goedkopere oplossing, dan zou je kunnen kijken naar  De Logitech Bluetooth Audio Adapter.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @WavyDavy . Welkom op het KPN Forum. Helaas hebben we de KPN Music Box niet meer uit ons assortiment. Je zal dus op zoek moeten gaan naar een alternatief.  Google Chromecast Audio bijvoorbeeld.  Wil je een goedkopere oplossing, dan zou je kunnen kijken naar  De Logitech Bluetooth Audio Adapter.

@WavyDavy Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. :blush: