Skip to main content

Kpn doet er gewoon niets aan. Reclame maken en sponsoring genoeg, maar klantgericht, ho maar

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Wat is je probleem? Of is het alleen een mededeling?


Joep, maakt niet uit joh. Bekabeld of niet blijft waardeloos. KPN had dat alleen van tevoren even moeten vertellen.Eerlijkheid weet je


Maar wat is dan het probleem? Bij mij en nog miljoenen werkt het mamelijk wel dus het kan wel.


Fijn dat het bij jou wel werkt. Wij zitten in een buitengebied en daar werkt het niet. Maar Ja een paar mensen( duizenden) zijn niet interessant voor het grote kpn.


Fijn dat het bij jou wel werkt. Wij zitten in een buitengebied en daar werkt het niet. Maar Ja een paar mensen( duizenden) zijn niet interessant voor het grote kpn.


Maar wat werkt er dan niet? Leg je probleem eens duidelijk uit. Dan kante misschien worden opgelost. Met alleen klagen kom je niet verder.


Wij zitten hier nog met een oude koperen kabel. KPN heeft zelf toegegeven dat het niet werkt, maar doet er niks aan. KPN vind het jammer dat ze ons huis niet kunnen verplaatsen dichter bij hun kast........


@Hageneesje

heb je hier al naar gekeken

https://www.kpn.com/internet/internet-buitengebied.htm


Tuurlijk, maar dat werkt hier ook niet. Gelukkig zijn wij binnenkort van die waardeloze provider af en komt er glasvezel. Nee NIET van kpn


ok

het was maar een tip hoor

maar goed als je toch opstapt naar een ander

lijkt mij het zinloos om een topic hierover te maken

afstand tussen wijkkast en de woning is gewoon een probleem

ik heb hier al jaren met 2mbit moeten doen youtube kon niet eens

tv via schotel

nu ligt er gelukkig glasvezel in het buitengebied

maar wees blij dat je glasvezel krijgt

dat zal een verademing zijn


Dat is niet zinloos want er zijn genoeg mensen met deze problemen terwijl kpn zijn zakken vult met het leveren van een ondeugdelijk product.  Als je product slecht is moet je er wat aan doen of die mensen tegemoet komen met een lager abonnement. Eerlijk toch?


@Hageneesje

Wees heel blij dat je glasvezel krijgt

er zijn veel mensen in het buitengebied die het met de koperlijn moeten doen en waar internet met 4g ook super slecht is

Als je een paar km van de wijkkast af zit heb je te doen met een hele lage snelheid

 

 


Hoi @Hageneesje en welkom op het forum! Wat ontzettend zuur dat je trage snelheden haalt via onze verbinding. :slight_frown:  Via het kopernetwerk is de afstand tot de wijkkast hierin inderdaad enorm belangrijk. Hoe verder je van de wijkkast afzit, hoe trager de snelheid. Juist daarvoor hebben wij Sneller Internet Buitengebied ontwikkeld, om via het mobiele netwerk wat snelheid aan je diensten thuis toe te voegen. Hiervoor moet de 4G dekking en capaciteit op jouw locatie wel goed genoeg zijn om dit te kunnen ondersteunen. Je geeft aan dat Sneller Internet Buitengebied niet werkte, heb je het al getest of was het niet mogelijk om dit aan te vragen op je adres? Kun je dit toelichten en zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens? Dan kan ik kijken wat de situatie is op je adres. 


@Sanne_M

Slecht advies @Hageneesje Kan binnenkort glasvezel krijgen helaas voor kpn dat kpn het niet kan aanbieden via dat glas netwerk

ik zal voor glasvezel gaan

en niet gaan klooien met 4g modems


Sanne, als zij mij bij KPN nou nog niet kennen.wij zijn ook al bij de geschillencommissie in Utrecht geweest en daar is kpn, ook nadat zij aan ons een geldbedrag hadden geboden omdat het internet niet werkt, in het gelijk gesteld dus hoe eerlijk is het allemaal. HOU alsjeblieft op over kpn, liegen en bedriegen zijn zij goed in en ben blij straks van dat gemene bedrijf af te zijn. Overal is kpn bezig met glasvezel te leggen en dan kunnen de mensen gratis overstappen. Mijn zoon kreeg ook zo'n leugenachtige folder. Hij trapt er in ieder geval niet in. Als je zo met je klanten omgaat..... .


@peter-keetfm Ik denk vanuit de mogelijkheden die KPN kan bieden hierin, vandaar mijn antwoord. :slight_smile:  Uiteraard is een overstap naar glasvezel beter voor de vaste verbinding, maar ik weet niet hoe lang het duurt voordat de verbinding gebruiksklaar is daar. Dan is Sneller Internet Buitengebied misschien een goede tussenoplossing. 

@Hageneesje Jammer om te lezen dat je vertrouwen in ons zo gedaald is. Ik wil graag kijken wat voor mogelijkheden er zijn om de verbetering daar een zetje te geven tot het zover is met glasvezel, maar hiervoor heb ik nog wel je adresgegevens nodig. Mocht je nog een poging willen wagen, dan kun je deze in je forumprofiel zetten en kijk ik met je mee. Mocht je bij je standpunt blijven, dan respecteer ik dit en houd ik op over KPN. In het laatste geval kan ik je dan alleen nog een fijne avond wensen en hoop ik dat de glasvezel daar snel gebruiksklaar is! 


Reageer