Skip to main content

Ik kan jullie op geen enkele wijze bereiken, wat is er in godsnaam aan de hand? Ik wens zsm te worden gebeld. Jullie telefoonnummer doet het niet en teruggebelt word ik ook niet

Beste @Selmaluna,

Heb je met 0800 - 0402 gebeld? Welke problemen heb je, kunnen we je eventueel hier helpen? Zelf heb ik met 0800 - 0402 gebeld bij mij werkt ie gewoon, ik krijg de voorkeuze bandje aan de lijn. 


​​​​​​Goedemorgen @Selmaluna! We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost.

Onze klantenservice is als volgt bereikbaar:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Of je mag altijd jouw vraag hier op het forum stellen. Onze Community denkt graag met je mee! 


Wtf na een jaar niets geleerd. Sta al weer anderhalf uur in de wacht. Niets of niemand te bereiken. Service een dikke 0


Wtf na een jaar niets geleerd. Sta al weer anderhalf uur in de wacht. Niets of niemand te bereiken. Service een dikke 0

Hallo @Lion Van Vliet KPN is ook te bereiken via Twitter, Facebook en dit forum.

Kunnen wij je hier op het forum helpen?

 


Facturen kloppen als sinds december niet. Diverse malen gebeld. Niemand die het regeld.


Wat denk je dat er mis is met de facturen?

Je kunt met de factuur c.q. facturen ook bij een lokale KPN-winkel langsgaan.

Â