Skip to main content

KPN dramatisch slecht

Wat een slecht bedrijf.
Vandaag trok de 2e monteur zonder wat te zeggen de deur dicht en ging weg.
De eerste poging 2 weken terug om alles aan te sluiten liep in het honderd , eerst zitten wachten tot 12.30 tot er een monteur verschijnt en dan krijg je een telefoontje dat de monteur ziek is, had dan wat eerder gebeld.
Om 15.00 komt er een andere monteur , maar kan niets doen omdat er een storing is in het systeem
( weg snipperdag )
vandaag dus nieuwe poging, ( snipperdag 2 )
Man komt binnen en verteld dat het 2e tv kastje instaleren extra kosten met zich meebrengt.
Ik geef aan dat dat niet is overeengekomen tijdens het aangaan van het contract en staat ook zwart op wit op het contract, en dat ik niet ga bijbetalen en anders ga ik opzeggen , de man draait om en vertrekt zonder een woord te zeggen , nooit zoiets meegemaakt ,schaamteloos
Gelijk gebeld met de klantenservice en geeft aan dat deze niets anders kan doen dan een nieuwe afspraak maken en dat idd extra kosten bijkomen , of opzeggen, dat ging dan wel vlot , 1 minuut later een annulering van het contract, men doet nog geen moeite om de klant tegemoet te komen.
Ik denk dat KPN zich moet schamen voor het leveren van zo'n service, wat echt geen service is eigenlijk.
Ziggo is een beetje duurder maar daar krijg je wel wat voor elkaar.
ik ga mn tel. abbonementen ook opzeggen , wil er nog geen euro meer aan besteden.
wat een flut bedrijf

Hoi @Patricia van Hezik, welkom op de KPN Communitypagina. Hier helpen vooral (enthousiaste) KPN klanten elkaar, maar kan een KPN moderator meekijken.

Je verhaal klinkt als een vervelende ervaring, dat is jammer. Was jouw tweede TV+ ontvanger al toegevoegd aan je abonnement vóórdat de monteur kwam? In mijn beleving wordt bij het afsluiten duidelijk aangegeven dat een tweede TV+ kastje 5 euro kost, maar je wel gratis opnemen krijgt twv 5 euro. Als dat het geval is, komt er niet opnieuw extra kosten bij het abonnement. Je hebt namelijk gratis Installatiegarantie bij KPN.

Verder zegt zo’n monteur dat niet om jou te pesten. Hij verteld alleen maar hoe het zit en wilt je helpen. Ik vind KPN monteurs altijd super behulpzaam en vriendelijk.

Je bent duidelijk dat je wilt overstappen en dat mag natuurlijk. Hopelijk kan je KPN in de toekomst nog eens een tweede kans geven en als de community nog iets voor je kan betekenen, denken we graag mee.

De installatiemonteur helpt je met de installatie van:

het modem

de wifi

1 tv, 1 pc en 1 telefoon

Dit staat op de site van KPN.

1TV dus. Daarbuiten kost het 25 euro per tv als u wilt dat de monteur dit voor u doet.

Dit staat gewoon op de site en had u kunnen weten.

Oh foutje! Ik denk dat je bedoeld wat @John_92 zegt. Ik heb ook weer wat geleerd. Sorry voor mijn eerste niet volledige bericht. 

Hi en welkom op onze KPN Community @Patricia van Hezik.

Wat super jammer dat de start van jouw abonnement zo stroef verlopen is. Ik zie dat sommige van onze community gebruikers al toegesneld zijn. Qua inhoud kan ik er helaas weinig anders van maken of aan toevoegen, want het klopt wel: Onze monteur helpt je met het aansluiten van je modem, wifi, 1 tv-ontvanger, 1 pc of tablet en 1 vaste telefoon. Als het nodig is, trekt de monteur gratis en in overleg maximaal 15 meter internetkabel. 

Ik vermoed meer dat 't een geval van miscommunicatie geweest is, je hebt het zelf vooraf niet gehoord of gelezen en het is waarschijnlijk ook niet besproken. Maar dit is mijn vermoeden, want ik was er natuurlijk niet zelf bij. Desondanks is het jammer dat het zo gegaan is. Ik hoop dat 't uiteindelijk op een voor jou goede manier opgelost is.

Reageer