KPN dramatisch slecht
Wat een slecht bedrijf.
Vandaag trok de 2e monteur zonder wat te zeggen de deur dicht en ging weg.
De eerste poging 2 weken terug om alles aan te sluiten liep in het honderd , eerst zitten wachten tot 12.30 tot er een monteur verschijnt en dan krijg je een telefoontje dat de monteur ziek is, had dan wat eerder gebeld.
Om 15.00 komt er een andere monteur , maar kan niets doen omdat er een storing is in het systeem
( weg snipperdag )
vandaag dus nieuwe poging, ( snipperdag 2 )
Man komt binnen en verteld dat het 2e tv kastje instaleren extra kosten met zich meebrengt.
Ik geef aan dat dat niet is overeengekomen tijdens het aangaan van het contract en staat ook zwart op wit op het contract, en dat ik niet ga bijbetalen en anders ga ik opzeggen , de man draait om en vertrekt zonder een woord te zeggen , nooit zoiets meegemaakt ,schaamteloos
Gelijk gebeld met de klantenservice en geeft aan dat deze niets anders kan doen dan een nieuwe afspraak maken en dat idd extra kosten bijkomen , of opzeggen, dat ging dan wel vlot , 1 minuut later een annulering van het contract, men doet nog geen moeite om de klant tegemoet te komen.
Ik denk dat KPN zich moet schamen voor het leveren van zo'n service, wat echt geen service is eigenlijk.
Ziggo is een beetje duurder maar daar krijg je wel wat voor elkaar.
ik ga mn tel. abbonementen ook opzeggen , wil er nog geen euro meer aan besteden.
wat een flut bedrijf