Skip to main content

De KPN app blijft vragen om mijn wachtwoord, deze net ge-reset. App herkent wachtwoord en blijft aangeven dat ik verbonden ben  dit is mijn thuisnetwerk] en bij invoer van het juiste wachtwoord kom ik weer terug op dat scherm.
 

 

Hoi @MennoJF . Welkom op het forum.

Speelt dit issue nog steeds? Heb je het ook geprobeerd met de QR code?


Hallo Erwin,

na een reset moet ik de QR code gebruiken en dan een nieuw wachtwoord aanmaken. Dat werkt op alle telefoons behalve mijn Iphone 11 (aanschaf april dit jaar).
Menno


Excuus voor de late reactie. Ik heb oprecht geen verklaring waarom dit gebeurt. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 

De iphone is helemaal up-to-date? En je hebt de app al proberen te her-installeren?

 


Ik heb het inmiddels opgelost door een volledige reset uit te voeren.


Super! Dank voor de update. 


Ik kan niet inloggen op de kpn thuis app. Krijg steeds melding onjuist wachtwoord 

Het wachtwoord is wel correct kan er wel mee inloggen op de experia v10. 

Heb v10 al gereset en nieuw wachtwoord aangemaakt maar kan nog steeds geen verbinding maken met kpn thuis app


Ik heb de app Thuis en nu wilde ik het gastnetwerk uitzetten, maar ik zie in de app niet meer “verbonden apparaten”. Dit is sinds de nieuwe update 4 dagen geleden. Verder heb ik mijn telefoon (iPhone x) opnieuw opgestart. Ook dit werkte helaas niet. Verder ook de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen succes. Andere tips?


Bij mij nu opgelost. Mijn telefoon melde zich ijkbaar automatisch op het gastnetwerk aan.