Skip to main content

Vanmiddag een update ontvangen van de KPN Thuis app. Ik had hem al maar na installatie moet ik hem weer verbinden met mijn netwerk en met de Experia Wifi (bedraad). Ik heb geen wachtwoord ingesteld dus vraagt de app om de de qr code van de versterker met het knipperende blauwe lampje te scannen met de app. Klinkt handig alleen klopt het wachtwoord blijkbaar niet. Vervolgens kies ik voor wachtwoord vergeten. Ik reset de versterker zoals aangegeven, wacht de vermelde 2 minuten. Vervolgens moet ik weer de qr code scannen en krijg ik na even wachten 'oeps er is iets mis gegaan'.

Het heeft geen haast, het netwerk werkt gewoon goed zonder de KPN Thuis app. Maar als er nuttige opties bij zijn gekomen, zou ik het graag werkend willen krijgen. Tips of suggesties zijn welkom. 

 

Ha Ronald, ben je verbonden met wifi op je telefoon? En niet met 4G? Wil je dat eens checken?


Hallo @RonaldM01, is het inmiddels gelukt? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Hi @Marcia_ ik heb geen notificatie gezien van je vorige berichtje vandaar mijn late reactie. Ik was echt verbonden met mijn eigen wifi netwerk, het is uiteindelijk wel gelukt na de boel een paar keer gereset te hebben.  Bedankt voor je reactie/reminder!


Ah, geen enkel probleem! Fijn om te lezen dat het uiteindelijk toch gelukt is 🙂.