Skip to main content

Hier precies hetzelfde probleem. Irritant veel werk iedere keer. Nu weer alles eruit. Grrrrrr

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

 

Heb je het nog weten te verhelpen? Zou je anders verder kunnen toelichten welke problemen jij precies ervaart? Dat gaat dan specifiek om de KPN Thuis App in combinatie met SuperWifi?


Om de 2 a 3 maanden is het gastnetwerk en thuisnetwerk verdwenen uit de app en zie je alleen nog je modem staan. Alle superwifipunten verdwenen. Gek genoeg kun je het gastnetwerk dan nog wel zien als netwerk op je apparaten, maar de thuisapp doet niets meer. Alles, maar dan ook alles geprobeerd. App verwijderd, modem aan en uit. Wifipunten opnieuw opgestart. Het enige wat werkt is een geïsoleerde reset en alles weer opnieuw aanleggen. Inclusief alle apparaten van alle kids weer opnieuw benoemen. Het is gewoon irritant. Een keer kan voorkomen, maar 4x per jaar is iets teveel wat mij betreft


Ja helaas hoor ik dit vaker en is de oplossing die je aandraagt dan vaak de enige 😞 . Ik zal dit terugkoppelen en ik hoop dat dit dan met een software update verholpen kan worden binnenkort.


Helaas is er nog steeds geen update heel traag om contact te krijgen met Wi-Fi punten  moet paar x inloggen   1 groot drama schijnt te moeilijk te zijn om dit werkend te maken 


Is er al een oplossing? Ik heb een extra wifi versterker toegevoegd en het hele netwerk is van slag 🫣. Inmiddels wil niemand hier meer wonen…. Dus voordat er ook een echtscheiding komt, hoe ga ik dit oplossen en weer werkend krijgen ?? 
Ik zie dus alleen de modem en geen andere wifi punten.🤷‍♂️


Welk modem heb je welke versterkers? 


Ja dat heb ik , maar die thuis app ziet niks behalve de modem. En bij de wifi punten komt niet meer dan 100 mb volgens Speedtest en abbo is 1 gb . Box12 en siperwfi punten 


Ja dat heb ik , maar die thuis app ziet niks behalve de modem. En bij de wifi punten komt niet meer dan 100 mb volgens Speedtest en abbo is 1 gb . Box12 en siperwfi punten 

hee ik had het zelfde verhaal , aantal maanden geleden kwam er een monteur  die plaatste een nieuw nt kastje en ik kreeg een nieuwe modum  de V10  vanaf die moment werkt het perfect  hij ziet de modum plus  de Superwifi  schotels  en binnen een paar seconden zit ik de thuis app , ik heb wel 3 nieuwe box 12 gehad in 2 en half jaar tijd   totdat deze monteur die eerlijk was en vertelde dat gewoon weg de box 12  niet bij iedereen werkt , maar ik heb nu de v10  en sinds een week ook superwifi 2  met wiffi 6 er op gedaan ze werken super voor mij nooit meer de box 12 die rotzooi als ik jou was zal ik vragen om een v10 ik weet zeker dat jou probleem opgelost is


Ja helaas hoor ik dit vaker en is de oplossing die je aandraagt dan vaak de enige 😞 . Ik zal dit terugkoppelen en ik hoop dat dit dan met een software update verholpen kan worden binnenkort.

oplossing is de V10  dan werkt het perfect heb 2 en half jaar in die ijlende gezeten nu met de v10  werkt het super ook kwa snelheid op wiffi


Bedankt voor jullie reactie. Alles 1 voor 1 stekker eruit en erin. Het doet nu weer even, maar neem je oplossing mee in overweging ! 


Hier precies hetzelfde probleem. Irritant veel werk iedere keer. Nu weer alles eruit. Grrrrrr

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

 

Ook hier dezelfde problemen. Na een paar weken/maanden goed te werken kun je met de KPN thuis app niet meer inloggen op het netwerk. Stroom eraf en erop werkt niet. Enige oplossing is alles resetten en opnieuw installeren. Gaat om het zwarte kpn 12 modem en de superwifi2 punten. Ook de installatie na reset van de superwifi 2 punten luistert heel erg nauw en je bent er vaak 3 uur mee bezig om alles re resetten (4 superwifi2 punten). Ik heb nog 5 maanden kpn jaarabbo maar ga weer terug naar ziggo… daar had ik nooit problemen.

 


Hier precies hetzelfde probleem. Irritant veel werk iedere keer. Nu weer alles eruit. Grrrrrr

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

 

Ook hier dezelfde problemen. Na een paar weken/maanden goed te werken kun je met de KPN thuis app niet meer inloggen op het netwerk. Stroom eraf en erop werkt niet. Enige oplossing is alles resetten en opnieuw installeren. Gaat om het zwarte kpn 12 modem en de superwifi2 punten. Ook de installatie na reset van de superwifi 2 punten luistert heel erg nauw en je bent er vaak 3 uur mee bezig om alles re resetten (4 superwifi2 punten). Ik heb nog 5 maanden kpn jaarabbo maar ga weer terug naar ziggo… daar had ik nooit problemen.

 

Lees mijn post , en ga de box v10 vragen bij kpn dan is het probleem opgelost,  ik ondervind geen problemen meer  ipv die box12 was 1 drama