Skip to main content

Vorige week de experiabox 12 gekregen met 2 super wifi punten. Heeft hele tijd goed gewerkt tot gisteren. Gisteren hebben ze een nieuwe meterkast aangelegd daardoor is de stroom er af geweest. Sindsdien kan ik in de thuis app niet zien of de wifiversterkers aan gesloten zijn. En ik kan het netwerk niet delen. Vandaag naar de klantenservice van kpn gebeld die hadden er nog nooit van gehoord en ik moet maar even afwachten. Waarschijnlijk gaat het vanzelf over. Na zoals ik hier lees komt het vaak voor. Wat moet ik nu doen om de thuis app werkend te krijgen????

De thuis-app is/wordt uitgefaseerd en de taken van de thuis-app worden steeds meer overgeheveld naar MijnKPN @Roxy2010 


Hi @Roxy2010

Mocht de app nog niet werken, heb je hem dan ook al eens opnieuw geïnstalleerd? Ik ben benieuwd of het daarna wel lukt.


Hallo Sanne

ik heb alles gerest een voor een en nu dat alles het weer gelukkige. Kwam erachter dat de super wifipunten het niet deden. 


Gelukkig, fijn dat je de oplossing al gevonden hebt en bedankt voor het laten weten. 😁 Geniet van het mooie weer!


Reageer