Skip to main content

Hallo,

Ik heb KPN unlimited voor mobiel en gebruik dit de gehele dag door. Dit komt erop neer dat ik continu extra MBs moet "kopen". Ik wordt hier een beetje moe van aangezien ik dit zon 8x per dag moet doen. Kan ik niet gewoon hebben waar ik voor betaal: unlimited? 5GB is ook vrij laag, bij Tele2 was dit ten minste 10GB. 

Alvast bedankt!

Daniel 

Nu in ieder geval is het 5 GB hoor. Precies zoals bij KPN.


Ok hoor, wellicht was dat van mij een oud abonnement waar dit hoger was. Echter was dit niet de kern van de vraag, heb je daar toevallig ook antwoord op?


Alle providers hebben zo ongeveer dezelfde constructie van max 5 gb per dag. Dit is om ongewoon veel data verkeer tegen te gaan. Fair use policy. Als u elke dag over die 5 gb heen gaat, dan gebruikt u eigenlijk gewoon teveel. Het enige wat je daar aan kunt doen is uw gebruik matigen en meer via WiFi werken. 


Ok hoor, wellicht was dat van mij een oud abonnement waar dit hoger was. Echter was dit niet de kern van de vraag, heb je daar toevallig ook antwoord op?

  • lukt het deze limiet van 8 GB te wijzigen in je eigen instellingen ? Of ben je al overgestapt?:) ikzelf heb net zo'n unlimited en kan geen mb's overzetten en niet bellen dus ben al een week aan de grond gezet.