Skip to main content

Sinds een maand heb ik KPN all in one , door mijn eigen schuld dacht ik dat de glasvezelkabel in mijn straat van KPN was , het bleek echter ODIDO te zijn.

Ik kreeg van een bedrijf een kaart in de bus met daarop een logo van kpn netwerk , er moest iemand komen kijken voor de beste plek van de glasvezel aansluiting, door deze kaart op het verkeerde been gezet, en denkend dat het KPN betrof ben ik veranderd van mijn vorige provider ( waar ik best wel tevreden mee was)  , maar ik moest en zou glasvezel en het liefst a.s.a.p. (ik had dus beter moeten opletten) 

Dus KPN, daar heb ik nu toch wel een beetje spijt van , want wat bleek de glasvezelkabel van kpn is oranje , en die van de concullega ODIDO  groen, dus kreeg ik bij navraag te horen dat het nog een klein jaar kan duren voordat ik in mijn huis glasvezelaansluiting heb.

Heel jammer , intussen draait alles op dat suffe muuraansluitinkje ( vermoedelijk adsl)  gevolg,ik haal niet meer de snelheden die mijn vorige provider gaf, de TV “bevriest “ van tijd tot tijd gewoon omdat de internetsnelheid niet voldoende is , en dat gebeurt iedere dag wel een aantal keren. Ik ben een contract aangegaan voor een jaar en voel me een beetje "gepakt” door de kwaliteit achteruitgang  van internet en TV, het liefst zou ik er vanaf willen en toch maar naar ODIDO gaan want die hebben de kabel al hier voor mijn huis liggen! 

Kan ik nog van dat contract af !?!? en wil ik er van af , of is er een oplossing !?

Welke haalbare snelheid staat er op de orderbevestiging van kpn die je kreeg toen je de bestelling deed?


Heb dat al gedaan, geeft wel wat aan “verbetering” maar nog steeds niet om blij van te worden.


Ik gebruik hier ook zo’n “suffe muuraansluitinkje” van KPN maar heb er geen klachten met TV kijken.

Misschien toch wel wat meer info verstrekken m.b.t. de huidige aansluiting.

Zoals @Joep1965 al vroeg, wat is de gecontracteerde Internetsnelheid?

Welke Internetsnelheid meet je nu op een bedraad apparaat?

Is de TV bedraad of via Wifi op het Internet aangesloten.

 

 


Ik ga morgen even de snelheden meten (bekabeld) en ook draadloos , kan nu even niet (vrouw heeft verzorging nodig) dank je voor de reactie