Skip to main content

Ik wil KPN veilig downloaden en krijg dit bericht: accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd. Ik heb geen idee hoe en/of waarom dit wordt geweigerd. Hoe kan ik dit toch downloaden en installeren?

Goedemorgen @Pleusmit, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer je KPN veilig niet kan downloaden, is er waarschijnlijk een ander programma dat het tegenhoudt. Heb je hiervoor een ander virusprogramma op je laptop of mobiele toestel gehad? Ga dan na of dit daadwerkelijk verwijderd is. Heb je daarnaast de stappen gevolgd voor het installeren van KPN veilig? Indien het niet lukt kan je het beste eerst het verwijderprogramma van F-secure downloaden en installeren, apparaat opnieuw opstarten en KPN veilig installeren. 

Laat je even weten of het hierna gelukt is?


Goedemorgen @Pleusmit, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer je KPN veilig niet kan downloaden, is er waarschijnlijk een ander programma dat het tegenhoudt. Heb je hiervoor een ander virusprogramma op je laptop of mobiele toestel gehad? Ga dan na of dit daadwerkelijk verwijderd is. Heb je daarnaast de stappen gevolgd voor het installeren van KPN veilig? Indien het niet lukt kan je het beste eerst het verwijderprogramma van F-secure downloaden en installeren, apparaat opnieuw opstarten en KPN veilig installeren. 

Laat je even weten of het hierna gelukt is?

Goedemiddag Susan,

Ik moest inderdaad eerst de oude virusscanner verwijderen.
Dat was de oplossing.

Dankjewel voor jouw reactie.
Groet,
Cor


@Pleusmit ah top, de boosdoener is gevonden. Fijn dat je KPN veilig nu hebt kunnen installeren :smile:


Reageer