Skip to main content

waarom krijg ik van KPN geén bericht dat er nu een extra spamfilter is dat ik áán kan zetten, ik moet dat via Google berichten over mijn interesses lezen 

Verder, is het voor 3 óf 5 apparaten gratis ?!

Hallo @van den eeden ,

Gratis beveiliging voor je apparaten

Je krijgt van KPN gratis KPN Veilig voor 2 of 5 apparaten (afhankelijk van je internetsnelheid). 

Heb je een internetabonnement van 200 Mbit/s, 500Mbit/s of 1Gbit/s? Dan krijg je KPN Veilig gratis tot 5 apparaten.

Lees er hier alles over : 

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm


Nee @van den eeden , geen spamfilter, maar een malwarefilter.

zie dit topic dat vandaag geplaatst is:

en meer info op de KPN website:

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/malwarefilter.htm

Moet ik betalen voor het malwarefilter?

Nee, het malwarefilter is gratis. Dit doen we om dat we online veiligheid enorm belangrijk vinden voor onze klanten.


Mocht @van den eeden toch niet doelen op KPN Veilig (want is titel topic), maar op het malwarefilter.  

 

Voor het gratis malwarefilter gelden geen restricties wat betreft het aantal apparaten :

 

Werkt het malwarefilter op alle apparaten thuis?

 

Ja, alle apparaten die draadloos en bekabeld verbonden zijn met het kpn-modem. Dat geldt dus voor mobiele telefoons, tablets, smart apparaten zoals lampen en computers.

Apparaten die verbonden zijn met het mobiele netwerk van kpn zullen op een later moment worden beschermd.

 

En wat betreft jouw vraag over info door KPN : Het nieuws komt ongetwijfeld te staan in de maandelijkse nieuwsbrief waarop je je gratis kunt aanmelden via Mijn KPN. Kies dan voor informatievoorziening per e-mail.  


De nieuwsbrief krijg ik ! Maar...steeds wanneer er enkele dagen óf een maand 1 of meerdere zenders gratis zijn, óf wanneer er iets wijzigt mbt KPN ITV, moet ik het lezen in de media, nooit een bericht op de tv of mail dat er het komende weekend zenders gratis zijn ! De nieuwsletter is dan dus áltijd te laat met dat nieuws, overigens staat dergelijk nieuws níet in nieuwsbrieven.

Ook de problemen met trage gids en programmeren etc. Áltijd via de media ! kpn zwijgt in alle talen !


OK, dan adviseer ik jou om regelmatig het forum te bezoeken. Zoals je kunt zien (als je hier wat rond kijkt), barst het hier van de info.