Skip to main content

Bij internetbankieren krijg ik niet meer de pop up dat ik veilig aan het bankieren ben. Ik heb mijn instellingen gecontroleerd en het item veilig bankieren staat wel aan. Nu zag ik wel laatst dat er een update van KPN veilig was geïnstalleerd en dat er iets verbeterd zou zijn mbt veilig bankieren. Is het ok dat deze pop up bij het opstarten van internetbankieren niet meer verschijnt?

 

@Roelandkpn @lang48 @martje2  Excuus, het was mij niet bekend dat dit een bestand was dat bij de analyse hoorde. 

Ik stuur jullie beide een privé bericht met informatie waar het bestand naartoe gezonden kan worden! 


Heb de analyse gegevens fsdiag.zip naar het genoemde email adres gemaild.

Groet, lang48


@lang48 en @martje2 de leverancier vraagt welke Edge versie jullie hebben.

Bvd.


Ik maak geen gebruik van Edge maar de volgende versie staat op mijn computer:

versie Microsoft Edge is bijgewerkt.Versie 86.0.622.69 (Officiële build) (64-bits)


@lang48 van Opera heeft de leverancier net (her)bevestigd dat ze deze niet ondersteunen, omdat ze hier geen browser plugin voor hebben en die is vereist voor Banking Protection.


Ik gebruik toch al een paar jaar Opera. Blijft toch de vraag: Waarom KPN Veilig nu plotsklaps niet meer werkt in Opera, nadat het wel al een paar jaar gewerkt heeft.

Maar voor mijn bankzaken maak ik dan wel gebruik van Firefox, daar werkt KPN Veilig dan wel weer.


Microsoft edge 44.18362.4490

Microsoft edge.HTML 18.18362