Skip to main content

De website http://coronaregelingen.nl/ is bij ons geblokkeerd door KPN Veilig?

Lijkt mij dat dit toch een website is waar je op moet kunnen komen?

Hi @Jeffiyo, welkom hier. 

Het kan zijn dat dit onterecht wordt geblokkeerd, een false positive. Met de website is inderdaad niets mis. Welke melding krijg je dan precies te zien? Heb je een screenshot voor me? 


Jeffiyo, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Beste Alex, bedankt voor de reactie. Ik krijg deze melding binnen.

Kunnen jullie hier iets mee?


Dit lijkt inderdaad op een false positive. Ík heb dit voor je doorgezet naar F-Secure, de engine achter KPN Veilig. 

Voor de meelezers, dit kun je zelf ook doen via deze pagina van F-Secure. 


Beste Alex, 

 

Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb inderdaad een mail van F-secure ontvangen.

Ik wacht even af wat daar uitkomt. Alvast een fijn weekend!


Geen probleem, laat het me nog weten hoe dit afloopt. :relaxed:


Beste Alex_P,

 

Ik heb onderstaande melding gehad. Maar ik kan helaas nog steeds niet op deze website 

hoe nu verder? 

 

Greetings,

Thank you for your submission.

Our analysis has found that the URL submitted is not harmful.

Our security products have been updated to rate the URL as safe through F-Secure's Security Cloud.

In the meantime, you may allow access to the website by using the following instructions:


Dat is vreemd. Ik heb daar verder geen invloed (helaas), zou je zelf nogmaals een melding willen doorsturen en ook aangeven dat je dit eerder hebt gedaan? 


Ga ik even proberen, bedankt voor de snelle reactie!


Ga ik even proberen, bedankt voor de snelle reactie!

Graag gedaan, ik ben overigens ook benieuwd naar de reactie van die mensen. Hou me op de hoogte, als je dat wilt uiteraard.