Skip to main content

Ik heb internet en televisie bij Budget Alles in 1. Dit is van KPN. Ik heb een KPN ID aangemaakt en de app geïnstalleerd. Ik kreeg een mail dat ik KPN veilig kon installeren maar dit lukt niet. Ik krijg als foutmelding dat ik niet ingelogd ben op een KPN verbinding. Toch zou ik graag KPN veilig installeren, wat moet ik doen?

Hallo @Sjaanie , klant bij KPN worden, zelfs Telfortklanten die vorig jaar ingelijfd zijn door KPN krijgen dat niet maar zo zonder eerst 'echt' KPN-klant te worden.

 


oke helder, bedankt voor je snelle antwoord!


Hi @Sjaanie, ik zie dat @JanD je al uit heeft gelegd hoe het zit, een Budget abonnement is niet te koppelen aan een KPN ID en KPN Veilig is zodoende alleen beschikbaar voor klanten die een contract bij KPN zelf zijn aangegaan. Ik was benieuwd of Budget misschien zelf een bepaalde vorm van beveiliging beschikbaar heeft, maar op de website kom ik het volgende tegen: ‘Wij bieden geen KPN Veilig aan. Je zult dus zelf moeten zorgen voor eventuele internetbeveiliging.’. Helaas niet dus!

KPN veilig is gebaseerd op de beveiligingssoftware van F-Secure, wellicht kan je daar een pakket afnemen om dezelfde mate van beveiliging te ontvangen :slight_smile: