Skip to main content
Beantwoord

Kpn veilig op pc installeren

• March 3, 2019
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

Bij stap 5 van installatie van kpn veilig krijg ik foutmelding : je hebt geen torganisatie tot deze dienst omdat deze uitstaat of niet in pakket zit.
Dze dienst zit standaard in pakket internet + tv. Hoe kan ik hem aanzetten?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hallo @Tomor, welkom op het KPN forum! Het installeren van KPN Veilig kan je makkelijk via de Mijn KPN doen, standaard heb je bij elk vast abonnement de mogelijkheid om het op 2 apparaten te installeren. Heb je het al andere apparaten geïnstalleerd, of is dit de eerste waar je dat op probeert? Ik hoor het graag van je.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator
Hallo @Tomor, welkom op het KPN forum! Het installeren van KPN Veilig kan je makkelijk via de Mijn KPN doen, standaard heb je bij elk vast abonnement de mogelijkheid om het op 2 apparaten te installeren. Heb je het al andere apparaten geïnstalleerd, of is dit de eerste waar je dat op probeert? Ik hoor het graag van je.

Jasper van KPN
Moderator
Hallo @Tomor, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het nog gelukt om KPN Veilig te installeren?