Skip to main content

Hoe kan ik KPN veilig aan en uitzetten. 

Ik kan met KPN veilig aan de kaarten van Garmin niet op mijn computer downloaden

Hoi @Teun60 

Bij mijn anti-virus programma kan dit vanuit het taakbalk icoon, rechtermuisklik- opties- bijvoorbeeld 10 min uitschakelen etc.

Heb je dat al geprobeerd?

Maar helemaal afgesloten is je beveiliging (gelukkig) dan niet  

Vergeet niet het weer in te schakelen.  


Vreemd, bij mij geeft KPN Veilig geen meldingen bij het downloaden van fiets- en autokaarten van Garmin.

Van welke site haal je ze. Ik haal ze binnen met Garmin Express.

Krijg je een melding, dat de site onveilig is en daarom wordt geblokkeerd??


Welkom op het forum @Teun60

Jammer dat het niet helemaal vlekkeloos verliep met het downloaden van de kaarten, heb je inmiddels een manier gevonden om het toch voor elkaar te krijgen?

Zo nee, zou je dan de vragen van @r_k willen beantwoorden zodat we een beter beeld krijgen van waar je precies tegenaan loopt? :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Dank voor alle mooie suggesties.

Garmin zegt dat het door KPN veilig komt. Ik heb het nog enkele keren geprobeerd met KPN veilig uit. Ook dan loopt het downloaden vast bij ongeveer 13 %.

Bedankt voor jullie reacties. 

Ik wacht wel tot de volgende generatie kaarten komt en probeer het dan opnieuw.


Je kunt KPN Veilig ook tijdelijk helemaal verwijderen, om te kijken of het downloaden dan wel lukt! Mocht het dan wel goed gaan, dan wordt er inderdaad gek genoeg ergens iets geblokkeerd door KPN Veilig. Na het downloaden, kun je vervolgens KPN Veilig opnieuw installeren :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is. Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel!


De vraag van (@Teun60 ) hoe tijdelijk KPN Veilig uit te zetten werd niet beantwoord, dus stel ik de vraag nog een keer. Kan KPN Veilig even uitzetten en hoe? 

Alexei


@Alexei U kunt KPN veilig niet tijdelijk uitzetten. U kunt of het antwoord van @Maja_ hierboven volgen, of u voegt de website(s) die u wil bezoeken toe als "veilig" via  >  Veilig browsen en bankieren>Tool Toegestane en geblokkeerde websites beheren>toestemming accountsbeheer JA>Nieuwe toevoegen.


Dank  HansaanZet.

Jammer, het is soms handig, vele andere merken antivirus makers hebben het wel geïmplanteerd.

Niet om aardig te zijn dan wel omdat het voor velen handig is in div. situaties.

Alexei

 


De vraag van (@Teun60 ) hoe tijdelijk KPN Veilig uit te zetten werd niet beantwoord, dus stel ik de vraag nog een keer. Kan KPN Veilig even uitzetten en hoe? 

Alexei

Je kan KPN Veilig wel uitzetten. Open KPN Veilig, in het menu links kan je naar instellingen. Dan rechts onder kan je alle beveiliging uitzetten. Maar, als de download eerder tot 13% kwam, dan ligt het niet aan KPN Veilig. Dan is er een ander probleem waardoor de download niet verder komt. Probeer de download eens via een andere browser om een browser probleem uit te sluiten. 


De vraag van (@Teun60 ) hoe tijdelijk KPN Veilig uit te zetten werd niet beantwoord, dus stel ik de vraag nog een keer. Kan KPN Veilig even uitzetten en hoe? 

Alexei

Je kan KPN Veilig wel uitzetten. Open KPN Veilig, in het menu links kan je naar instellingen. Dan rechts onder kan je alle beveiliging uitzetten. Maar, als de download eerder tot 13% kwam, dan ligt het niet aan KPN Veilig. Dan is er een ander probleem waardoor de download niet verder komt. Probeer de download eens via een andere browser om een browser probleem uit te sluiten. 

Dank voor je antwoord.

Veel antivirus programma's heb wel een mogelijk om tijdelijk even uit te schakelen. Afhankelijk van wat je doet met surfen kan dat zeer handig zijn. KPN Veilig is een goed werkende antivirus die nagenoeg niet vertraagd. Deze optie zou vrij simpel toegepast kunnen worden. Werk aan de winkel mensen, gebruikers missen dit!

Alexei