Skip to main content
Beantwoord

KPN veilig werkt niet op mijn apparaat, ik wil dit gecrediteerd en medewerkers hebben mij slecht behandeld

• February 24, 2025
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

in 2024 heb ik KPN gebeld omdat KPN veilig niet werk. collega keek mee op afstand  en gaf aan klopt dat werk niet op andriod  en google systemen. wat daar voor wel was. dit zou gecrediteerd worden(ook wel gestopt)

vandaag krijg ik mail over knp veilig bedrag bel kpn krijg een dame die beweerd dat ik een apple mac systeem. ik heb totaal geen apple samsung dat is andriod google. dat werk niet dit heb de collegas zelf ervaren.

ik eis vanaf moment dat de collega KPN veilig afdeling in me systeem was de terug betaling. 

ga niet voor wat betalen als ik niet kan gebruiken.
ben geen sinterklaas.

en de dame mijn als leugenaar neer zette sorry zij is niet betrokken geweest en vooral beweren dat ik apple systemen heb wat ik niet heb. sorry dit is ook valse aantijging.

heb gevraagt  kpn maatwerk ( collecions )afdeling die me het weekend belde.

ze wilde ook de klacht niet aan nemen.

sorry dit is geen stijl naar vaste klant die jaren bij jullie zit. die bestolen word van gelden  van diensten ze ze niet kan gebruiken.

ik ga ook in protest tot de geld deze week terug is. dus vanaf nov tot heden.

tot die tijd weiger ik alles. tot de maatwerk heer me beld. 

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@Lilien-123 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

In dit geval zou ik je het advies geven om een klacht in te dienen en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Na het indienen van je klacht, zal een collega van de klachtenafhandeling contact met je opnemen om je klacht nader te bespreken. Uiteraard hoop ik op een voor jou goede uitkomst 🙏🏻

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 24, 2025

Beste ​@Lilien-123 betaal je voor KPN Veilig (nu F-Secure) dan?

Dat was tot medio 2024 gratis en later alleen voor nieuwe klanten een betaalde versie geworden.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 27, 2025

Goedemorgen ​@Lilien-123 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

In dit geval zou ik je het advies geven om een klacht in te dienen en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Na het indienen van je klacht, zal een collega van de klachtenafhandeling contact met je opnemen om je klacht nader te bespreken. Uiteraard hoop ik op een voor jou goede uitkomst 🙏🏻

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 27, 2025

done thnxs