Skip to main content

KPN-verkopers zijn oplichters?

• August 7, 2026
  • 18 reacties
  • 177 keer bekeken

De verkopers van KPN zijn regelrechte oplichters.

18 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • August 7, 2026

Natuurlijk, gewoon wat schrijven en je hebt je gelijk.

Erwin van KPN
Moderator

@Caliskan  Ik heb je andere, identieke topic verwijderd.  Let je op de huisregels? één topic over één onderwerp.

Een moderator en de community zal de komende dagen ongetwijfeld reageren. 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 7, 2026

Wellicht is het handig om je ervaring te delen. Dan kan dit topic misschien eindelijk nog uitlopen tot wat constructiefs. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 7, 2026

Ik ben een concurrent van KPN en ik doe dit voor hem :) :) :)Ik ben een concurrent van KPN en ik doe dit voor hem :) :) :)

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 7, 2026

"Deze zaak..." 

Bot gezegd kan ik zeggen dat wij geen beschikking hebben over een glazen bol… 🔮

Wat wil je precies bereiken met dit topic? En kunnen we nog een constructief en goed argumenteerd vervolg verwachten? Of blijft het bij raadselachtige berichten?

rvk01
Slimmerik
  • August 7, 2026

Ik heb voldoende documenten en informatie over wat er in deze zaak is gedaan.

Leg hier gewoon even uit wat het probleem precies is. Dat is veel duidelijker en helpt (niet)potentiele klanten in de toekomst ook veel beter dan een enkele post van “het zijn oplichters”.

PS. En als het gaat om deur tot deur verkopers… dat zijn zelfstandige die een centje krijgen als ze een contract afsluiten. Toegegeven… KPN kan beter geen zaken met die mensen doen en gelukkig wordt dat binnenkort ook aan de banden gelegd.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 7, 2026

Verkoopmedewerkers belden me op, maar ik wilde er niet verder op ingaan omdat het een langdurig proces is. Toen ze me belden, stuurden ze me een contract en boden me er een aan. Ze zeiden dat ik het contract alleen online hoefde te ondertekenen en te versturen en dat ik verder niets hoefde te doen. Ze zeiden dat ze de overstap naar mijn oude internetprovider zouden regelen en dat de beloofde terugbetaling van mijn eerste factuur zou worden afgetrokken. Zoals ik al zei, het is een lang verhaal. Uiteindelijk hebben ze niets van dat alles gedaan. Daardoor heb ik drie maanden lang twee facturen aan twee verschillende bedrijven betaald, en ze zeiden dat ze het geld dat ze hadden aangeboden niet zouden terugbetalen. Ik heb hierover herhaaldelijk met KPN (de internetprovider) gebeld en kreeg elke keer een ander antwoord.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 7, 2026

De laatste persoon met wie ik sprak, stuurde me een contract dat ik nog nooit eerder had gezien. Ik vertelde hen dat ik nog nooit zo'n contract had gezien of ondertekend. Ze zeiden dat online bevestigingen geen handtekening vereisen. Toen ik vroeg waarom ik het vorige contract dan wel had ondertekend, zeiden ze alleen dat ze het niet wisten en probeerden ze er onderuit te komen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 7, 2026

Ik houd me al lange tijd bezig met dit probleem en heb hierover constant contact gehad met KPN. Het onderwerp is erg uitgebreid en gedetailleerd, dus ik wil er niet verder op ingaan. Als je iets met KPN wilt doen, wees dan zeer voorzichtig, en doe het indien mogelijk helemaal niet

Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • August 7, 2026

Ik heb voldoende documenten en informatie over wat er in deze zaak is gedaan. Ik begrijp niet waarom u KPN zo nodig moet verdedigen; we staan ​​aan dezelfde kant. Geloof me, ze buiten ons allemaal uit en bedriegen ons.

Wil je me er buiten houden. Ik ben erg tevreden over KPN, nooit belazerd. Dus ik sta aan de andere kant en ben niet werkzaam bij KPN en heb ook geen aandelen.

Erwin van KPN
Moderator

Okay.  Ik heb even flink gekortwiekt in dit topic. Alles wat niet bijdraagt aan een constructieve discussie is verwijderd. 

@Caliskan  Dit topic komt binnen een aantal dagen (plusminus 3 of 4 ) vanzelf onder de aandacht van een moderator.  Hij/zij kan dan met jou beoordelen wat er gaande is en advies geven.

Ik wil je vriendelijk verzoeken om niet telkens in herhaling te vallen en KPN voor bandieten uit te maken.  Je punt is gemaakt. En daar zullen we tzt op reageren. 

Fijn weekend

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 7, 2026

Dit is jouw website, en het is natuurlijk begrijpelijk dat je niet wilt dat je fouten hier besproken worden. Maar sociale media gaan niet alleen over jou; mensen kunnen er ook via andere kanalen over horen.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 7, 2026

Ook fouten kunnen hier prima besproken worden, maar zorg dat het op een constructieve manier gaat. 
En dat is wat anders door te roepen dat “KPN oplichter is", of door te zeggen dat "je voor de concurrent werkt” of dat je “genoeg leugens gehoord hebt”

Verder vind ik het al fijn dat er al langzamerhand wat constructiefs uit komt, maar het blijft verder raadselachtig met wat onprettig gesnauw en gesneer.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 7, 2026

Waarom probeer je mijn woorden te verdraaien?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 7, 2026

Hoeveel mensen werken er stiekem voor KPN via deze website?

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 7, 2026

Dit heet citeren.

En verder ben ik zelf niet werkzaam bij KPN, en ben ik enkel trouwe klant. Dit is voornamelijk ook een klanten-community waar moderators in kunnen springen om ze te helpen. Ik weet niet hoeveel moderators er zijn, maar dat zijn er denk ik wel een stuk op 10 á 15. En er zijn nog wat KPN-medewerkers, waaronder monteurs die ook advies geven.

Ik wens je verder een fijn weekend toe.

Erwin van KPN
Moderator

@Caliskan :

Ik wil nogmaals benadrukken dat er ruimte is om een kritische discussie te voeren. Ook negatieve ervaringen, klachten en situaties waarin je vindt dat iets niet goed is gegaan, mogen hier besproken worden.

De manier waarop je jouw standpunt brengt, is daarbij wel belangrijk. Persoonlijke aanvallen, beschuldigingen richting andere deelnemers of het herhaaldelijk neerzetten van KPN als bijvoorbeeld "oplichters" helpen niet om het gesprek verder te brengen. We willen graag kijken naar de inhoud en begrijpen wat er precies is gebeurd. Zoals eerder vermeld zal een moderator tzt inhoudelijk op jouw topic reageren. 

Ik heb eerder al berichten moeten verwijderen om de discussie weer constructief te maken. Dat heb ik zojuist weer moeten doen.  Daarom wil ik je hierbij laten weten dat dit een eerste waarschuwing is. Als de toon of manier van reageren niet verandert, kan een tijdelijke ban volgen.

Graag inhoudelijk en constructief dus. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • August 7, 2026

Hoeveel mensen werken er stiekem voor KPN via deze website?

Wat is het nut van deze vraag, of het er honderd zijn duizend of een miljoen. Dat maakt niet uit. We, de leden van dit forum, helpenelkaar graag. Vragen/[roblemen worden hier geplaatst en leden die denken te kunnen helpen, op welke wijze dan ook, doen dat graag. Worden we allemaal wijzer van en nemen elkaar niet kwalijk als een advies niet werkt of oplossing biedt. Dat is mijn beweegreden om op dit forum te zitten. Soms weet ik iets, soms vraag ik iets en krijg over het algemeen goede adviezen. Daar ben ik de andere leden dankbaar voor.