Skip to main content

KPN-verkopers zijn oplichters?

• August 7, 2026
  • 29 reacties
  • 434 keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

rvk01
Slimmerik
  • August 8, 2026

Wat ik wel vind ( persoonlijk) dat dat lui zijn die hier vaak reageren en dus in de loop der jaren uren aan onbetaald werk voor KPN hebben verricht. Ze krijgen daar niets voor terug, iets wat oneerlijk is. Er spookt hier een gebruiker rond die al >42k keer gereageerd heeft en de nietszeggende titel Superuser heeft...

Dat is gewoon hoe communities en fora werken. Misschien is die gebruiker X al 15 jaar lid (of langer). Er zijn gewoon gebruikers die het leuk vinden om andere te helpen. Ik ben hier ook lid en help graag andere als ik kan. Ik zit ook op de community van Odido. Daar ben ik overigens ook regelmatig zeer kritisch op de werkwijze van Odido zelf, wat ook gewoon kan. Zelf zul jij dus waarschijnlijk minder tijd in en aan communities en fora besteden maar dat is ieder voor zich.

Ps... dat ik/je/ze er niets voor terug krijgen is gewoon hoe het werkt. Het is niet voor niets een klant helpt klant community (dat vergeten bezoekers nogal eens, TS ook).

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • August 8, 2026

Misschien is die gebruiker X al 15 jaar lid (of langer). Er zijn gewoon gebruikers die het leuk vinden om andere te helpen.

Er zijn ook gebruikers de het leuk vinden om andere niet te helpen maar de moraalridder of hulpsheriff uit te hangen, ik weet welke gebruiker ​@Lazarus het bedoelt.

• Slimmerik
  • August 8, 2026

Misschien is die gebruiker X al 15 jaar lid (of langer). Er zijn gewoon gebruikers die het leuk vinden om andere te helpen.

Er zijn ook gebruikers de het leuk vinden om andere niet te helpen maar de moraalridder of hulpsheriff uit te hangen, ik weet welke gebruiker ​@Lazarus het bedoelt.

Zal best. Je mag hier niet op de man spelen, dus heb de naam van deze persoon weggelaten.

Moraalridder of niet, en of het op fora zo werkt of niet,

Er wordt hier dagelijks uren aan tijd gepost door mensen die daar niks voor krijgen.

Wat mij hier, en ook bij andere fora opvalt is dat moderators nauwelijks van nut zijn, en als ze dat poogen beroepen ze zich als een kip zonder kop op de kennisbank, zonder zelf ook maar een poot uit te steken.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Volgens mij is er niets mis met het hebben van een hobby. Als iemand graag over KPN producten, internet, tv of aanverwanten praat is deze community volgens mij een mooie plek om dat te doen. Het is dan ook zeker niet nodig om mensen daarop aan te vallen. 

Deze hele discussie over waarom iemand op een forum/community berichten post, het wel of niet ingrijpen van moderators is en of je tevreden bent met de antwoorden van moderators gaat volledig voorbij aan de vraag/klacht van de topicstarter en is dus offtopic. 

Alles wat niet meer over de klachten van de topicstarter gaat, zal dan ook worden verwijderd vanaf nu.Â