Skip to main content

KPN verwijst naar Glaspoort en van hen krijg ik geen reactie

• February 3, 2025
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Zo gaat Glaspoort om met klachtenmails.
KPN wijst voor de verantwoordelijk voor aanleg naar Glaspoort en Glaspoort wijst door de de aannemer en die reageert niet.
Glasppoort ook geen reactie. Die verwijderen gewoon ongelezen de mail.

Resultaat:
Niemand voelt zich verantwoordelijk en er gebeurt niets.

Spijt dat we het KPN abonnement verlengt hebben en nu gedwongen worden om de glasvezel kabel te nemen.
We hadden gewoon Ziggo moeten nemen.

Admin: E-mailadres uit afbeelding gehaald i.v.m. privacy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 3, 2025

Maar wat is er aan de hand?

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • February 3, 2025

​@femke2000 

Zo gaat dat tegenwoordig met KPN. Die huren een bedrijf in, waarvan mensen onderbetaald worden ( deze mannen tegen me gezegd) hun werk niet goed doen. Het zijn prutsers! 

Ook ik heb al wat klachten achter gelaten en bij KPN en bij Glaspoort. KPN zegt ga maar naar Glaspoort. Maar KPN heeft dit bedrijf in de armen genomen om dat glasvezel overal neer te leggen. Maar met klachten gebeurd niks!

Bespaar je de moeite, het geeft zoveel stress!! geloof mij. Iedereen dekt elkaar, en wij als klant? Wij krijgen een dolk in onze rug! 

Stap over, doe ik ook namelijk. Ik wil niks met KPN en dat Glaspoort gebeuren te maken hebben. Ze hebben hun zaakjes absoluut niet op orde!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • February 5, 2025

Ja ik ben ook benieuwd wat er speelt. Dit klinkt als een behoorlijke valse start van jouw abonnement. Het is wel de partij die de aanleg van het netwerk verzorgt en mijn invloed daarop is beperkt. Telefonisch contact is ook niet gelukt?