Skip to main content

Beste KPN,

Zeist wil graag glas. Dat mag duidelijk zijn. Ook voor u, althans, als u de reacties op uw eigen forum meeleest. 

Nadat u, en dat is niet voor het eerst in NL, het breed gesteunde initiatief van e-fiber, vakkundig hebt geblokkeerd, kwam u eind maart met de mededeling dat er dit jaar nog begonnen gaat worden met de aanleg van glas. Als ik nu op uw site kijk begrijp ik dat er nog niets, maar dan ook niets bekend is. 

Treurig en schandalig dat u uw marktaandeel en positie op deze manier, over de rug van uw klanten om, wilt beschermen. 

Ook uw directeur dhr. Steltenpool krijgt het ook al niet meer uitgelegd.. 

Maar goed, misschien (dat hoop ik!!) heb ik het helemaal verkeerd gezien en staat u al klaar met de graafmachine om dit jaar nog te gaan beginnen met de aanleg van glas in Zeist. 

Laat u even weten wanneer u gaat beginnen? Belofte maakt schuld. 

Hi @Zeist wil glas, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. KPN bestaat uit 2 verschillende bedrijven, namelijk een internetprovider (dat zijn wij) en een Netwerkbeheerder (KPN NetwerkNL), zij zijn onder andere verantwoordelijk voor de aanleg van glasvezel. Je kunt daarom het beste jouw vraag stellen aan mijn collega's van KPN NetwerkNL. Zij kunnen je hier meer over vertellen. Als je nog vragen hebt over de diensten van KPN, stel die gerust. Daarmee helpen we je graag verder!


Reageer