Skip to main content
Beantwoord

KPN Webhosting aanvragen als particulier?

• September 9, 2019
  • 12 reacties
  • 2217 keer bekeken

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
Hallo, ik had een vraag kan je ook zakelijke kpn webhosting aanvragen als je geen zakelijke klant bent.

Groetjes David Meijer

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Nadia

Hallo @david_meyer25, goeie vraag. Ik zie dat je vanuit verschillende hoeken hulp hebt gekregen. Fijn!

We hadden in het (verre) verleden met de merknamen Planet en HetNet: Eigen site en Mail voor particulieren. Dat was nog voor de grote hype van social media. We hebben webhosting al vele jaren ondergebracht bij zakelijk. Ik snap dat je vanwege het gemak en de betrouwbaarheid bij ons een webhostpakket had willen aanvragen. Helaas, dat bieden we niet meer aan voor consumenten. Maar gelukkig weet de community nog wel wat andere adresjes die je daar graag aan helpen 🙂
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 9, 2019
Misschien. Maar waarom zou je überhaupt willen? Wat bied KPN wat anderen niet hebben voor een lagere prijs?

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 9, 2019
Dat het automatisch incasso zeg maar dat je er geen om kijken meer heb bedoel ik

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 10, 2019
Kpn zakelijk doet geen webhosting meer.

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 10, 2019
Ja wel kijk maar hier https://www.kpn.com/zakelijk/websites.htm @Joep1965

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 10, 2019
O dan gaan ze ermee stoppen want ik kreeg zakelijk een bericht dat een ander bedrijf het gaat doen.

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 10, 2019
welk bedrijf dan als ik vragen mag @Joep1965

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 10, 2019
Het gaat naar Argeweb.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 10, 2019
Dat het automatisch incasso zeg maar dat je er geen om kijken meer heb bedoel ik
Aandere webhosting bedrijven doen ook automatische incasso. Bijv. Yourhosting.

Vimexx:

Strato:

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 11, 2019
Hallo @david_meyer25, goeie vraag. Ik zie dat je vanuit verschillende hoeken hulp hebt gekregen. Fijn!

We hadden in het (verre) verleden met de merknamen Planet en HetNet: Eigen site en Mail voor particulieren. Dat was nog voor de grote hype van social media. We hebben webhosting al vele jaren ondergebracht bij zakelijk. Ik snap dat je vanwege het gemak en de betrouwbaarheid bij ons een webhostpakket had willen aanvragen. Helaas, dat bieden we niet meer aan voor consumenten. Maar gelukkig weet de community nog wel wat andere adresjes die je daar graag aan helpen 🙂

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 11, 2019
ja bedankt

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • September 11, 2019
Graag gedaan @david_meyer25, bedankt voor het sluiten van het topic door een antwoord te markeren!

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 11, 2019
geen probleem